Bare™ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 bare lurer på om det er flere av oss..og om noen evnt bor i Oslo/ Akershus og hvor gamle de større barna er?
kaffeplante Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Vanskelig å planlegge barn har vi erfart så de kommer når de kommer:) Men det blir sikkert seint i år kanskje?Sist hadde vi termin mars og jenta kom i starten på desember så man vet aldri;)
Venter på 3_de spire Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Håper på barn i løpet av siste kvartal av dette året eller første kvartal av 2009. Har to barn fra før på 4 og 6år Du da?
Bare™ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 min nr 2 kom etter halvannet års prvøving sånn ca. og nr 3 kom når jeg så mannen min sin *** så ting forandrer seg fra gang til gang!! har ei på 13, ei på nesten 9 og en på snart 1.
Venter på 3_de spire Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Førstemann satt på første forsøk og andremann ble til selv om mannen hoppa av i svingen. Han ville ha større aldersforskjell, men det ville ikke jeg. Og spermiene holdt nok med meg... he...he... Spennende hvordan det går nå. Mannen starta å hoppe av i svingen igjen da denne måneden når det nærmet seg EL. Han vil heldst vente til april/mai han da, for at baby`n skal komme på nyåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå