Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2,5 uker til termin, men har fortalt baby mange ganger at han bare må komme nå. Men de siste 2-3 dagene har han presset enormt på nedover, så må jeg fortelle ham at han ikke kan komme ut før det er åpning! ;o) Men er det hodet som fester seg, tror dere? Presser så at jeg føler jeg må tak under magen for å holde den oppe, he he.. Er i tillegg vondt mellom beina i skjelettet på en måte. Kjent for noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp har det på akkurat samme måte.

føler at jeg må poo poo hele tiden.. hehe :)

kjenner hvordan sjelettet ekspanderer (utvider seg) og blir "mykere" hele tiden.

jeg har 4 uker igjen.. :)

Skrevet

dettte har jeg også hatt den siste uka.. er jeg oppe å går føler jeg at jeg må knipe igjen og holde opp magen med hendene,har også hatt endel mens smerter den siste uka.

men jeg har jo 7,5 uker igjen til termin.. er dette vanlig??

Skrevet

Yess dette er veeeeeeeeldig kjent fenomen for meg. Jeg har nå gått 1 dag over ter. men slik hadde jeg i mange uker. Det kjentes som om en metallkule presset seg ned over min privat del og tro meg dette var ubehagelig: Nå er nedpressingen blitt noe bedre men knokklene er helt avmunterte, jeg hører til å meg lyder når jeg reiser meg opp:( mellom beina eller symfysum som de kaller er øm og vondt, jeg tror det er bekkenløsning kombinert med konstant trykk nedover.

Vi får holde ut litt til:) Ikke noe annet å gjøre!

Skrevet

med førstemann hadde jeg det ikke sånn før helt på slutten. gikk da 4 dager over termin.

denne gangen føler jeg på kroppen at h*n kommer til å komme før termin.

har masse kynnere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...