Gå til innhold

Noen som har tatt Ks i narkose???se her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere være så snill å dele opplevelsen med meg? Skal til samtale på riksen i morgen og vil gjerne vite litt mer......

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DYTTER=)

Skrevet

Jeg har hadde det i 06 og ska ha det igjen om noen uker.

Det første var akutt, men jeg skulle uansett ha narkose så prosedyrene ble di samme. Jeg fikk først satt kateter også ble blodtrykk og puls målt.

Etterpå ble jeg trillet ned på operasjons avd.

Det satte di inn 3 kanyler, en hånd med en på og to på den andre.

Etter det vasket di magen og la over et sånn "folie"

Så fikk jeg narkose og husket ingen ting før jeg våknet 2 timer senere.

Jenta ble født prematurt og hadde vann i lungene, så hun ble kjørt på barneintensiven. Jeg fikk et bilde av henne.

Etter fire timer med litt masing fra min side fikk jeg komme på den avd hun lå på. Hun var da lagt i varmekuvøse, men jeg fikk henne på brystet med en gang og de var ubeskrivelig!

Skrevet

Hei.

Jeg hadde desember 06 men vet ikke om min erfaring er til noen stor hjelp.Det var katastrofe keisersnitt da og langt fra planlagt, og fødte i uke 26.Jeg hadde slike smerter i forkant at jeg ikke husker stort men husker han anestesilegen sa at nå kommer du til å sovne og jeg pusta inn narkosen.Så sjedde alt mens jeg sov og det gikk fint visstnok.Fikk møte jenta mi etter 2,5 dag pga min helsetilstand.

Du treger i alle fall ikke å bekymre deg.Du sovner og når du våkner har du en liten prins eller prinsess:)

Lykke til

Skrevet

Jeg hadde akutt keisersnitt som og endte i narkose pga spinalbedøvelsen gikk helt opp i hodet på meg. Kjempeekkelt.

Var så rart å lissom sove fra alt, og da jeg voknet hadde jeg blitt mamma til en liten velskapt gutt:)

Var sløv en god stund etterpå å hadde veldig vondt i halsen.

Pga spinalbedøvelsen som hadde gått helt opp, var jeg enda en god god del lammet i kroppen, og det tok flere timer før jeg fikk se gutten.

Skrevet

Dytter litt på denne for deg jeg, snuppa :-)

Skrevet

takk snuppa=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...