Gjest otilie79:o) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har minsta på tilvenning i barnehagen nå, og i mårrest satt jeg sammen med henne på en tripptrapp stol og ga henne frokost. D var litt sent, så det var bare jeg og de to jentene og ei barnehage tante rundt bordet. Så plutselig hører jeg bak meg Jei sej jompespjekka di... Snur meg og ser en liten gutt der, hadde på meg ei bukse som var litt lav bak, ikke så veldig men litt. Hørte ikke helt hva han sa først, så han gjentok d såklart, og jeg ble så paff..... og for første gang på lenge rødma jeg Det er fra fulle folk og små barn man får det ja hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 hahahaahha... lille påpeker alltid at når jeg har trailer-sprekk så det er jeg meeeget vandt med.. fnis! Derfor passer jeg alltid på å heise opp buksa og dra ned singletten når jeg setter meg ned i barnehagen. Derimot synes jeg det var meeeget flaut når barnehagen ansatte kunne fortelle meg at lille hadde sagt at vi ofte hadde det ganske rotete hjemme. mohahahaha! Måtte jo bare innrømme at det faktisk var sant... sukk.
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hehehehehehe.....åhh, jeg hadde blitt kjempeflau... :-S
Gjest otilie79:o) Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Haha.... xen brukte å synge E6 (sangen til DDE) når sprekka mi vistes hjemme. Og de fleste småbarnsforeldre har det vel litt rotete. Pleier å si at å rydde her hjemme, med to voksne og 4 barn, er som å gå på glatta i oppoverbakke, et skritt fram og to tilbake:P
Gjest otilie79:o) Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Ja, jeg ble dritflau der og da... guttungen kunne ikke si onkli R engang.... men rompesprekk, d visste han hva var:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå