Gå til innhold

Super-mensen, et nytt spill fra Norsk Tipping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minst like spennende som Keno! Mer folkelig enn Extra! Tipp hvor fort det er mulig å blø gjennom ob extra super gigapluss! Sendetid på riksdekkende kanaler mellom nyhetene og været, hver måned!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig. Men enda kjedeligere blir det å handvaske ull/silketrusen som er blitt blødd på, med spesialsåpe.

Skrevet

Hva er oddsen?

Skrevet

Det er så rett. Ergo blir det kalde romper noen dager i måneden uansett.

Skrevet

Terroristoddsbombe. Det er saker det. Da tror jeg at jeg tipper på

blør gjennom før fanden selv.

Skrevet

Vurderer å putte inn klone-Dolly. Bare for å hisse opp markedet blant spillerne.

Skrevet

Kan jeg få legge til et forslag? Som et tilleggsspill på linje med Joker, kunne man tippe på hvem som hadde brukt lengst tid på å blø gjennom en av de største ob'ene, for det tror jeg faktisk ikke jeg hadde klart.

Skrevet

*haha* ser for meg at du sitter der og skrever med en sau ut av musa. som breker. Hvordan vasker du sauen etterpå? Spesialsåpe?

Skrevet

Nøstebarn anbefaler gallesåpe på flekker på ull.....Måtte vel holdt med en ti-femten flasker...

Skrevet

GALLEsåpe? Det hørtes passe ufyselig ut! Jeg tar en pall av den!

Skrevet

Hehe, den hadde vel vart mer enn en time i hvert fall, og kunne breke sjæl FØR syndefloden rant gjennom.

Skrevet

ÅÅååå, noen må ringe Bård og Harald og tipse he,he,he

Skrevet

Vinner jo aldri noe på Super-Mensen Nord da. Tror likevel det kunne vært meget underholdene.

Skrevet

Og folket vil underholdes. Så da kan vi ha et ekstraspill ledet av Dan Børre Bakebrød eller Tande-Patetisk hvor det satses penger på deg, meg og et par andre, hvor ingen får vite hvem av oss som er dryppere og hvem som er Alta-elva. Hjemme-hos reportasjer der du fremstår som sosialklient, Willemo som alternativ jeg-strikker-mine-egne-tamponger-av-resirkulert-børstaull, Doppler som næringslivsbitch som tar en kjapp en mens hun strikker og jeg som Kate Moss, bare for å forvirre spillerne. "Kan dere gjette hvem av disse som EGENTLIG blør fortest?"

Skrevet

Ser ut til at vi menstruerer i synk, sug lut. For øyeblikket sitter jeg her og lurer på om jeg skal vri eller vrenge. Bindet, altså. Eventuelt mannen.

Skrevet

Den gode følelsen av å skifte stilling og så er det gjort...

Heretter skal jeg satse på Dolly eller overgangsalderen.

Skrevet

Er ikke du snart i overgangsalderen da, gamla?

Skrevet

Tydeligvis ikke. Med mindre man fokuserer forhåpningsfullt på "snart".

Skrevet

Var nettopp på do, og der kom pokker meg joker'n.

"Ja, nå blir det vel fest i heimen?", spør tippedamen.

"Nei, her e det berre meg og kjerringen", svarer mannen.

Høhøhø, klaske seg på låret.

Helt alvorlig; folka som vinner et par mill i beste sendetid - går de på valium alle mann? I beste fall kommer det såvidt et tørt "takk" over leppene. Jeg hadde gallopert gjennom tv-skjermen. Garantert.

Skrevet

Og de skal fortsatt ha to med brunost på nista, og kanskje ny stressless. Hvilket bare bekrefter at Folket er kjedelig.

Skrevet

Ha, ha så dere jokern på lørdag da? Stakkar mannen, han var det jo faktisk litt fres i på begynnelsen, men nå r tall på tall ble rødt ble han stille.

Joda, han var fornøyd han med litt over 800 000... (hadde muliheten til å vinne nesten 3,6 mill...

Jeg hadde jubla over 800 000, jeg tror ærlig talt at jeg ikke hadde klart å si så mye om jeg hadde vunnet 3,6 mill. Kanskje besvimt...

Skrevet

Dolly-tamponger - de er der for deg når ingenting annet virkelig suger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...