Gå til innhold

lammeskinnspose eller vinterpose i fiber?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha noe jeg kan bruke lenge og noe som regulerer temperaturen. hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor varmt babyen din må ha det, og hvor kaldt det er i lufta. Jeg bruker thermopose til det er et par minusgrader og lammeskinnspose når det er kaldere enn fem blå.

Skrevet

Skinn, uten tvil! Jeg har en voksi-pose og en lammeskinnspose, skinnposen er absolutt den som holder best temperatur på tulla. I voksien blir ho ofte for varm...

Skrevet

ok..men hvor mye kler du paa barnet ditt da? er litt ny....

Skrevet

hvor lenge bruker man en slik pose? til vaaren?

Skrevet

Det er du som må regulere temperaturen til babyen din, alt etter hvor mye du kler på den og hva slags pose/teppe du har den i. Du må kjenne etter i nakken om babyen er kald (da må den ha mer klær) eller svett (da må den ha mindre klær). Venner med voksipose kler på babyen body og strømpebukse og lue, og putter babyen inn i voksiposen selv i ti minusgrader. Og da ar babyen god og varm. Jeg kler på babyen min ullbody, ullstrømpebukse, ullue, ullvotter og ullsokker under en ulldress i thermoposen i et par kuldegrader, Og da er den god og varm. Når jeg bytter til lammeskinnsposen i fem blå, tar jeg på babyen en bobledress i stedet for ulldressen. Blir det ti blå, tar jeg på ullundertøy, ulldress OG bobledress. Og blir det femten blå eller mer, vil jeg nok legge et ullpledd over lammeskinnsposen. Samt ha på tjukkere lue og votter.

Du må føle deg fram! Jeg skjønner at det er vanskelig, ettersom du skriver at du er nybegynner. Men det er det beste rådet du kan få.

Skrevet

takk :) alle tips tas imot :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...