Gå til innhold

er dette normalt på 8mnd gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gutt på 8mnd,hver gang jeg tar av han bleia står tissen han rett opp..kanskje et dumt spørsmål,men er dette vanlig på små gutter??

han har oxo en kjempe rød og sår pung,noen forslag til bra krem som hjelper å smøre på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det er vanlig at smågutter kan ha ståtiss, men jeg kan ikke si jeg har sett det på min lillegutt enda. Hvis den står ut så er det som oftest rett før han skal tisse litt. Han har begynt å ta seg på tissen da, drar den i alle retninger og ler...hehe

Hvis du synes det virker unormalt kan du ringe din helsestasjon og høre der, evt. med lege.

Ang. rød og sår pung så smør et tynt lag med zink salve, den virker veldig godt på min gutt.

Skrevet

Dette med tissen er helt vanlig. Det kommer du til å se mye mer av!

Eldstemann her er 4,5 år og det skjer enda. Virker ikke som han merker det annet enn når han skal tisse. Han er jo så stor at han kommenterer det: Han sier at han har et bein inni tissen som gjør at den står rett ut av og til!

Skrevet

Hadde samme problem her i huset

Sett på vannkrana når du legger han på stellebordet, lek litt med han før du tar av bleie. Her tisser han alltid når han hører rennendes vann :-) Så når jeg tar av bleia er han ferdig med å tisse og jeg kan stelle i ro og fred. Bare husk å slå av krana før du tar vekk bleia. Glemte det en gang .... masse tiss rundt omkring etterpå :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...