Gå til innhold

NAV er pokker meg utidig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det ringt ei kjerring til mannen min. Hun var skikkelig bisk og startet med å si "Er det du som skal ta 2 uker av mammapermisjonen?"Han svarte "Nei, jeg skal ta ut 8 uker av foreldrepermisjonen jeg".... Ehhh.. Derfra var alt bare katastrofe. Makan til bitch!! Og det verste var at han satt igjen med dårlig samvittighet fordi han skal ha hele to uker mer enn han må... Jadda, likestilling, sjø!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... nei, sør kanskje?

Skrevet

Ok, samma ulla over hele byen da, skjønner jeg:)

Skrevet

ull ull bare tull

og nå må jeg sitte i bilen halve dagen til og fra jobben og NAV og mannen sin jobb for å fikse det

pokker

Skrevet

Trivelige folk, de der:). Sist jeg var der, sa de "stakkars deg som har så mye utdanning. Jaja, lykke til med å få deg jobb...."

Skrevet

Hahahha.... Ja, livet kan være kjipt. Man skal være glad så lenge den jobben man får ikke er sammen med dem.

Håper du svarte!

Skrevet

Jeg sa at jeg har klart det uten dere før, så jeg gjør det nok igjen:)

Skrevet

Nav her er supre. De hjelper til med alt. Vi fikk lagt om permisjonen halvveis sånn at far fikk resten, ikke noe problem. Og samme hva jeg spør om får jeg svar, og samme hva jeg søker om så får jeg hjelp.

Skrevet

Doppler, hvor bor du??? *pakker kofferten*

Skrevet

Nest sist jeg var der anbefalte de meg om å skille meg fra mannen min...

Og gangen etter da jeg var gravid(mistet dessverre) fikk jeg beskjed om at det var så sinnsykt iriterende med folk som spekulerte i foreldrepenger og engangstønad.

Da var graviditeten ikke planlagt, og jeg ringte dit for å høre om regler i forhold til om jeg startet å jobbe med en gang..

Jeg har heller valgt å ringe en større kommune når jeg lurer på noe, og så går jeg tilbake med rett informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...