tønnestobias Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg skal på ul i morgen og lurte da på om dere kunnese hvilket kjønn jeg får vite jeg får. lover å gå inn hit i morgen kveld og sier hva kjønnet ble. noen som vil spå meg?? 24.06.1975
Mamalari Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Fikk en guttefølelse på deg. Men har du jente® i fra før? Fikk en veldig jente følelse også, men tror du har barn fra før som er jente®, og det er det som gjør det. Det er nok en gutt som ligger i magen din..
Krin Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hei på deg! Jeg tror jeg har sett på deg før men husker ikke hva jeg fikk inn da men nå så ser jeg masse lyseblått babytøy så jeg tror du har en liten gutt i magen din =)))) Lykke til..... Klem
tønnestobias Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 tusen takk . ja jeg har tre døtre fra før . da gir jeg beskjed i morgen hva det blir. noen flere som vil tippe?
tønnestobias Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 dere hadde riktig fikk vite at det med100% sikkerhet at det var gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå