Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på Cruise her? Vi har tenkt å bestille oss en tur til Caribien til sommeren.. vært en drøm lenge, så håper vi finner en tur som passer! Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi var på cruise i karibien i juni i fjor! Helt fantastisk!!!! Vi var med 'Liberty of the seas' til Royal Carebbean, en uke. den går annehver østlig og vestlig karibien. Heeeel skjønt! Skipet er helt nytt, og hadde kun kjørt 4 turer før oss!!! (med norsk styrmann, en kjempe kjekk gutt fra lofoten som vi fikk god kontakt med:-)) Det er verdens største og flotteste cruise skip!

Vi betalte 10500 pr pers, da hadde vi egen balkong og aaaaalt av mat inkludert! De billigste billettene begynte på 6500, men uten vindu/ balkong. Vi bestilte på Expedia.com, (ikke.no) Anbefales!

Juni er begynnesen på hurricane season, men kjente kun noen få dråper på Cozumel, Mexico!

Fly Stavanger-Miami kom på 4300,- og det er jo jammen ikke verst!!!

Skrevet

nå har vi bestillt tur vi! Ble freedom of the seas her da... skal ta to cruise som går rett etter hverandre... samme lugar hele turen... først et i vestlige og så et i østlige karibien... gleder meg sykt!!! Synes det ble litt kosrt med en uke.. så derfor to... ok pris, men at man betaler nesten fullpris for lillegutt som er under ett år visste jeg ikke! Så blir en dyr tur å ta med baby på... tror det ble 15000 for bare han jeg! hi hi, men håper jo det er verdt hver eneste krone! også håper jeg den hurricane seasonen er litt forsinka det året! hi hi

Skrevet

Bare litt misundelig (hvordan staver det jeg det ordet egentlig?) nå ja... ;)

God tur!

Skrevet

gleder meg sykt, så du får bare sette igjang å spare!! Venninna mi sa at det sikkert er en perfekt ferie med 5-6 åringer også... så du kan jo ha et mål liksom... alltid moro å drømme litt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...