Espoir Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg mener selvfølgelig ikke midt i sommervarmen og med vinduene lukket. Men en hund kan da fint sitte i bilen en liten stund mens eieren er inne i butikken?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg mener at en hund fint kan sitte i bilen mens man er en tur inne i butikken ja.,. =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ja, men det er forskjell på en nærbutikk og et handlesenter (ikea, Rema 1000 stormarked, coop obs stormarked og lign...) Da kan tiden gå fort.. Satt utenfor City syd en gang, sola steika, hunden bjeffet og bjeffet. Jeg gikk ikke fra bilen før eieren kom, det tok ca 1time og 15min. Syns det var lenge, mtp at han sikkert har vært alene før jeg kom også. Jeg var ett sekund unna å ringe politiet, men da kom eieren.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Kjære vene..... bikkja vår bor nesten like mye i bilen som i hundegården sin den. Vi trener redningshund så det blir hans andre hjem. Og skulle den da ikke sitte i bilen mens jeg er i butikken så vet ikke jeg.
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Man kan ikke akkurat sammenligne en hund med et lite barn...En hund kan da i det minste beskytte seg selv til en viss grad!
EnMamma Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Det er stor forskjell på å ta en kort tur inn på butikken og å forlate hunden sin i bilen i mange timer(særlig om sommeren)
Turid Laila Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 En hund kan beskytte seg selv i større grad enn et barn i en bil sier du Lykke*Li, hva mener du da? Hunden kommer seg jo ikke ut av buret om bilen begynner å brenne eller trille, ei heller klarer den å åpne dørene om de skulle gå i vranglås.
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Ble litt dårlig formulert det innlegget mitt der.... Jeg mente hvis hunden ikke satt i bur da, og hvis det kom en som skulle stjele bilen...Hunden ville da (mest sannsynlig) skjønt at noe var i gjære og evt gått til angrep! Det som er enda mindre sannsynlig er at bilen begynner å brenne!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 SKal man handle så er det bedre for hunden å være hjemme enn alene i bilen,. Men selvsagt en forskjell på dyr og unger. Men noe av det værste jeg ser er hunder som enten er i bilen når det er varmt/sol eller står tjora i timer utenfor kjøpesenteret uten vann. Nok av sånne tilfeller desverre.
Turid Laila Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Ja hva sannsynligheten er for at bilen begynner å brenne vet ikke jeg, brukte det bare som et eks. da jeg ser det er mye brukt som argument her inne i alle "kan jeg la h*n være alene i bilen" debattene som er her inne Ja det kan godt hende en hund ville gjort det, spørs hvor skremt man blir da. Hadde jeg blitt angrepet av en liten hund hvis jeg skulle stjålet en bil tror jeg at jeg hadde kastet hunden ut av bilen. Hadde det vært en stor hund, ville jeg ikke prøvd å stjele bilen i det hele tatt. Just for the record, jeg har aldri tenkt å stjele en bil
<3 + <3 + ? Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Vår hund ligger mye i bilen. Han blir dødelig fornærmet hvis vi drar fra han hjemme. Vil mye heller være med og ligge i bilen. Så da får han det. Ikke på sommeren da selvsagt.
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 helt klart kan den sitte i bilen i noen minutter mens man er i butikken..men absolutt ikke i stekende sol,vinduer lukket og mens eier erpå storsenter,cafe og shopping..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå