Gå til innhold

hva synes dere om navnet COLIN ALEXANDER

Anbefalte innlegg

Skrevet

........jeg vil ha det hvis jeg noen gang får en gutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fint hvis man bor i England... =P

Skrevet

Enig med Silja... Colin blir litt sært.

Skrevet

fint navn egentlig, men ville ikke brukt det selv med mindre en av oss hadde vært engelsk/utenlandsk :)

Skrevet

jeg er halvt skotsk og vil ha et navn som kan brukes på norsk og engelsk.det har vi gjort med datteren vår

Skrevet

Jeg er ikke veldig fan av doble navn, og syns det ble litt mye med begge to. Colin er fint, og jeg syns alltid det er flott når navnet sier litt om hvor man kommer fra :)

Skrevet

Jeg synes navnet Colin er kjempe fint. Er et navn jeg gjerne kunne tenkt meg på egne barn også, men gjør det nok ikke da ingen av oss har noen tilknytning til utlandet.

Skrevet

Ja, men da blir det noe annet. Men selve navnet blir for tungt mener jeg...

Har selv Alexander-navnet på Minsten, og sammen med det andre navnet hans, så blir det for tungt synes jeg. Så Alexander blir ikke brukt her...

Skrevet

Ville bare brukt Colin eller Alexander, for begge to sammen ble litt tungt, syns jeg.

Skrevet

vi har dobbelt navn på jenta vår,men bruker bare det 1 navnet,det andre er et "familie" navn fra min side og det vil Alexander og være,vil ha det for vi har mannen min sitt etternavn.

Så det er bare Colin som vil bli brukt:) Men må ha 2 fine navn sammen for det har tulla:)

Skrevet

Eldstegutten gikk i bhg, med en som het Colin.. ikke rart i det hele tatt.

Skrevet

Beklager å måtte si det, men jeg ville nok ha ledd litt for meg selv hvis jeg så det navnet på klasselista og jeg visste at foreldrene var norske.

Skrevet

Jeg synes det er et nydelig navn jeg! :o)

Skrevet

Hmm.. Ser nå at du er halvt skotsk. Ville nok fortsatt bare ha valgt ett av dem, for begge blir litt tungt. Ok navn hver for seg.

Skrevet

Med alt du sier om bakgrunnen din så synes jeg navnet rett og slett er perfekt!!!! Vi har også to fornavn på frøkna men bruker bare ett. Flott navn. Colin er jo lett å uttale på norsk uten at det må sies veldig "engelsk" også!! ;)

Skrevet

Synes Colin er kjempefint:) Og siden du er halvt skotsk så kan dere i hvertfall bruke det :)

Skrevet

Har jo vokst opp med en del coliner, men synes det ikke passer på norsk eller om en har aner der det er natulig å bruke. Så er spesielt østlandsk måten å si Colin på veldig rar (skyldig selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...