Nemofish Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hmm... Tenker på buss/tog. Har ikke så lyst til å kjøre taxi med en usikret baby. Regner med at de ikke har bilseter i taxiene der? Også er det så mange som har sagt at de kjører som noen svin der nede... Noen med erfaringer? Og hvordan er temperaturen der i mars, egentlig?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Vi var der i mars, uke 9, og det var grisekaldt. Ta med longs og tykk jakke. Jeg ville ikke reist med baby i den perioden der. Og jeg hadde heller tatt taxi enn buss med usikret baby. Dere skal ha med bagasje, og vogn, og bussene kjører ganske fort.
cherry coke Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Det går busser hele tiden fra flyplassen til sentrum. Men jeg ville også heller tatt taxi. Avtal prisen med sjåføren på forhånd, lett å bli snytt!
Nemofish Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar, jenter. Det er vel ikke kaldere der enn her, eller...? Tenker bare at det er tryggere å sitte i en stor buss, enn i en liten taxi, dersom noe skulle skje, jeg... Hmm... Lurt å avtale pris, forresten, - takk for tipset! )
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Det er ikke så mange kuldegrader. Men det ligger jo ved elva så det blir veldig råkaldt. Hadde med meg alt for lite klær selv. Men det er jo stor forskjell på starten på mars og slutten på mars.
Nemofish Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det er sant. Mye man skal tenke på gitt! ;O) Da får vi ta med ulla vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå