Chiabatta Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Altså det dere får av andre, henter på nett etc. Har haugevis og trenger orden for å finne lett frem. Forslag?
Pysa Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 har en perm jeg setter inn spennende oppskrifter. da er det lett å finne hvis jeg trenger inspirasjon til å lage noe nytt.
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Printer ut og har de i en stor perm....
Alba44 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Kjøpte meg ei tjukk, fin bok med spiral for et par år siden som jeg skriver inn mine beste oppskrifter. Veldig praktisk )
grå :) Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 har så mye at jeg har bare samla det i tidskriftsamlere. blir for mye å skrive inn, men skulle hatt en glup måte å ordne det selv også:/
camilla^ Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Har to ringpermer jeg setter inn i. Enten printer ut eller skriver på ark og setter inn. En perm til middager og slikt, og en til bakst, kaker, desserter osv.
Bøggly Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Har en ringperm med plastlommer hvor jeg setter inn oppskrifter. Plastlommene er alfa-omega. -Bare å tørke av hvis en søler litt ved kakebaking e.l (-og oppskriftene detter ikke ut pga ødelagte hull). De oppskriftenen jeg ikke gidder å skrive ut på A4 ark, limer jeg til et blankt A4-ark, slik at det ikke sklir rundt i plastlommen.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Har løsoppskrifter i en perm, der er det skilleark for fisk, kjøtt, fugl,bakeoppskrifter, salater osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå