en deilig gutt:) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Lurer veldig på hva egentlig MA er. Er det virkelig sånn at man kan abortene uten at en merker noe? Blir jo helt nervøs!!!
Trulte76 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 det er vel egentlig en SA bare kroppen har ikke støttet det ut.
august o8 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 det lurte jeg også på. Blir helt kvalm av å lese om sånne ting, for jeg tror det skjer meg. Hvis noen skriver om symptomer på sånne triste ting, er det nesten så jeg kjenner de symptomene med en gang, uansett hva det er.
en deilig gutt:) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Du beskriver min følelse!! Men det skumle er at en kan ha et dødt foster uten å vite det...
Trulte76 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 jeg går med nr 3 nå..og har aldri opplevd noe sånt.. Skal ikke si det forsikkert..men trur man har litt småblødninger o.l vist man har en MA.uten jeg er 100% sikker MEN en ting skal dere vite, at de aller aller fleste går det bra med:) Og de som mister er det som regel et eller annet galt med fosteret så naturen sin måte å rydde opp på. Jeg også ble bekymret av å se alle innlegga her inne..de virker så mange, men sjansen er uansett små for at det skal skje. Så kos dere med spiren og tenk at dette her skal gå bra Jeg har bare hoppet over slike innlegg egentlig, og heller bare tenkt at dette her går bra. Er ikke bra å gå å bekymre seg hele tiden..er jo slitsomt det også
Jannamor Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 jeg liker å torturere meg selv (desverre) Så jeg har lest masse om det. Jeg har aldri hatt noen abort overhodet, men slik jeg har skjønt det er det som sagt at fosteret dør uten at kroppen støter det ut. Mange mister symptomene, og føler at noe er galt, men mange (helt for j...) merker ingenting, magen vokser og alt føles bra og pang dødt foster på UL. herlighet. Jeg ble sinnsvakt redd da.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 jeg skal innrømme at tankene om MA svirrer rundt meg hele tiden...' i ca uke 10 fikk jeg plutselig energi igjen.. ble jo livredd.. skal til første lege besøk i morgen og få meg UL ... GRUER MEG!! er 12-13 veke på veg---
Trulte76 Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 er jo vanlig at når man er ferdig med 1.trimester så vil man få litt mere energi igjenn så uke 10 var jo ikke langt unna 2. trimester:) Så er nok derfor du fikk plutselig mye energi igjenn..helt vanlig skal på ul 15. så er spent selv jeg da er jeg 8uker
august o8 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 ja,det hjalp jo veldig å lese det jannamor har skrevet her! Da jeg var inne på denne siden for to år siden,var det ikke halvparten så mye snakk om SA/MA. Nå må jeg innrømme at jeg blir mer redd enn beroliget av å kikke her.. Dessverre.. Og det er dumt, for sist hadde jeg veldig mye mer glede av disse sidene. Jeg respekterer at de som har mistet har behov for å snakke om det, men da syntes jeg dere skal respektere at her også finnes jenter her som tar sånne ting lett til seg og blir veldig skremt.. når det er en stund siden jeg har vært her og logger meg på, kikker jeg nedover listen og finner fryktelig mye trist.. Det er ikke det vi trenger se når vi går i lykkerus og gleder oss voldsomt, gleden blir på en måte litt erstattet med bekymringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå