Bella Swan Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvis det blir barn nr3 på oss trenger vi en større bil. Den må ha plass til to puter med rygg og et barnesete. Og plass til barnevogn bak i. Hvilken bil anbefaler dere?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg kjører en Renault Espace med 7 seter. 2 av setene står i garasjen da hehehe så jeg har plass til vogn uten å slå den sammen bak:) Mannen kjører foreløpig en Volvo xc70, men skal bytte til en Rexton.
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Nå har vi en ny Passat, med god bagasjeplass og god plass bak med isofix (noe barnesete greier tror jeg :-) ), men bruker så og si ikke vogn lenger. Hadde inntil nylig en VW Sharan som hadde meget god plass (finnes like i Ford Galaxy og Seat Alhambra). Vet mange anbefaler VW Caravelle også, men jeg hadde ikke følt meg komfortabel i en så stor bil, så Sharan var helt ok størrelse på, kan ta ut samtlige seter og er god å kjøre.
r r r Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi har nettopp kjøpt en Ford S-Max. Den har sju seter men vi bruker bare fem. De to siste er nedslått bak slik at vi har stort bagasjerom. I denne bilen er det så god plass at alle tre barnesetene (har Maxi Cosi babysete til minsten, Acta Graco Cosmic bakovervendt til nr2 og Maxi Cosi Rodi til nr1) får plass ved siden av hverandre og det går helt sikkert to barnevogner baki. Kan absolutt anbefales!
Frk. Vable Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Vi har Volvo V70. God plass i bagasjerommet og integrerte barneputer i to av setene bak. Vi har ett babysete, en pute med rygg, og eldstemann på 10 år sitter på den ene integrerte puten.
KarboHøna_-13_ Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Vi har volvo xc90, 7 seter. Bruker bare 5. Bilen har innebygd bilpute som midi bruker + bilsete til mini. God plass bak til vogn og parg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå