*tornerose* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg selv venter IKM på torsdag den 10 og skal teste meg til helgen :-) Har masse symptomer (om de er innbilte eller ei vil snart vise sg... hehe)... -krysser fingrene for oss alle sammen- :-)
Christina83 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg venter IKM til lørdag 12. Syklusen har vært helt på styr, så jeg er ikke helt sikker. Tenkte å teste med torsdag 10. Klarer ikke vente. Har vært litt kvalm de siste dagene, men ingen andre symptomer:( Lykke til!
Lille jente Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ikm på torsdag, og skal vente til torsdag med å teste. Har brukt alt for mye penger på å "sløse" vekk tester tidligere. Vi er i vår 20 pp. Men denne gangen har jeg hatt flere symptomer enn før...Så er ganske spendt. Har hatt kjempe masse stikking i magen, føles veldig rart. Men det sies jo at det skal være et tegn. Så blir jeg veldig fort uvel, ikke nødvendigvis kvalm, men uvel. Og så har jeg ikke den brune utfloden som jeg pleier å ha før ikm. Nå har jeg bare at en ørliten rosa flekk...og det er jo ikke normalt for meg å være... Så vi får krysse fingrene jenter, og PRØVE så godt vi kan å vente med å teste.... )
Bonnie & Clyde Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har IKM onsdag eller torsdag. Mistet kontrollen i morges og testet alldeles negativt med CB. Idioti..... Tester på nytt fredag morgen!!! Lykke, lykke lykke til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ikm rundt torsdag. Tenkte å teste på onsdag, selv om jeg har sterkt på følelsen av at jeg ikke er gravid, og tempen ikke er lovende.. Lykke til alle sammen!
Dorry:) Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 eg testet idag tidli...der er en svak svak, da mener eg svak lysrosa strek...eller skygge...er så usikker...tror eg har ikm en av dagene nå.uregelmessig syklus...tviler egentli på at eg kan vere gravid...den er utrolig svak.må ta den ganske langt opp til ansiktet for å se den...litt mer farge i nederstekant enn på midten...off..nervepirrende..har opnet den andre testen for å samenligne,...den er blendahvit i forhold...noen som kan litt om d her? lykke til alle sammen...tester igjen i morgen eller onsdag...
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 hei lille my. jeg har også IKM torsdag den 10., skal teste på fredag.. ser om jeg får TR på torsdag først.. orker ikkje å sløse me så mange tester... jeg er også på 1pp. blir spennende dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå