Eo Ipso Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Baby på seks mnd har vært våken til og fra i hele natt, og vil f... ikke sove nå heller! Er i innkjøring av grøt, fikk nesten full porsjon før leggetid igår, kan det være det? Har spist pupp nettopp, og ligger nå og griner i senga si, sånn klagegrining bare. Jeg holder på å klikke, lite søvn i hele natt på meg og. Er dette vanlig når man begynner med grøt, eller kan det være noe annet? HJELP.
Gothminister Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg vet ikke,men han griner sikkert fordi han er kjempe trøtt også. Litt trøbbeø men å finne roen når en er overtrøtt.. Det kan faktisk være att han har reagert på grøten! Vent ett par dager til før du gir han grøt,så prøver di å gi grøten til lunch,for hvis han reagerr da,så gjør han det ikke på natta, + att du da vet att det er grøten sin skyld
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei kjære deg! Dette er vanlig, og fryktelig slitsomt! Det høres ut som babyen din ikke trives helt med magen sin, da blir de trist og bråker endel. kasnkje du skal putte babyen i vogna og gå en tur. Da er det bevegelse og lettere å prompe... så hvis den sovner så kan du i alle fall slape av litt uten den lyden. kasnkje det er for tidlig med full posjon... Du kan prøve å lage en dvask posjon i en tåteflaske, og gi den flytende... mulig at sugetekninkken er bedre enn skje, og at babyen ikke svelger så mye luft da.... Det varer uansett ikke så lenge, men det er slitsomt likevel. Tenner kan også bråke endel, og da hjelper det med paracet i rompa. Bruker man det som det står på pakken, så er det visst ikke farlig å gi en paracet ved behov... Hvis du bruker morsmelkerstatning ved siden av, så har mine to reagert på dem. Den ene fikk vondt i magen av den røde, og den andre fikk vondt i magen av den blå.... Jeg tror egentlgi ikke jeg kan noe annet enn å trøste deg, og gi deg en kopp cyber-te :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå