Gå til innhold

Mannen med de store underbuksene i juli


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Yppert og andre menn:

Jeg kom til å tenke på tegneserien om den motbydelige mannen med de store underbukserne, en liten feting med hårete dingleballer og slapp Dovre. Den beste er hans filosofering over hvorfor han hater måneden juli: da kommer jordbærne, og med jordbær kommer fluer, og så kommer fluene og setter seg på ballene hans. Er dette et vanlig problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du prøve å få meg til å spy igjen nå??

Skrevet

Tegningene er hysterisk morsomme, men neppe kvalmestillende, nei...:)

Skrevet

Dette var en av figurene i tegneserine Pyton ja:-)

Skrevet

Stemmer! Type tidlig åttitalls Pyton. Kom over et helt hefte med hårballemannen med underbuksesiget på biblioteket her, og i motsetning til mye fra Pyton (spise-hundebæsj-humor) var den fremdeles like bra.

Skrevet

Jeg har nesten hele serien selv, pent tatt vare på:-)

Skrevet

Å, heldiggrisen! Da har du sikkert den hvor fire slanger har tredd seg inn i en shorts og ei t-skjorte som bein og armer og satt en caps på toppen for å late som de er mennesker, for de vil se på damene på nudiststranda - og så står det under "ok, nå er vi der hvor de nakne damene er, hva gjør vi nå?"

Skrevet

ehhh.. noen år siden jeg har lest i de bladene, så husker ikke den historien:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...