Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Til Yppert og andre menn: Jeg kom til å tenke på tegneserien om den motbydelige mannen med de store underbukserne, en liten feting med hårete dingleballer og slapp Dovre. Den beste er hans filosofering over hvorfor han hater måneden juli: da kommer jordbærne, og med jordbær kommer fluer, og så kommer fluene og setter seg på ballene hans. Er dette et vanlig problem?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Tegningene er hysterisk morsomme, men neppe kvalmestillende, nei...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Dette var en av figurene i tegneserine Pyton ja:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Stemmer! Type tidlig åttitalls Pyton. Kom over et helt hefte med hårballemannen med underbuksesiget på biblioteket her, og i motsetning til mye fra Pyton (spise-hundebæsj-humor) var den fremdeles like bra.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har nesten hele serien selv, pent tatt vare på:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Å, heldiggrisen! Da har du sikkert den hvor fire slanger har tredd seg inn i en shorts og ei t-skjorte som bein og armer og satt en caps på toppen for å late som de er mennesker, for de vil se på damene på nudiststranda - og så står det under "ok, nå er vi der hvor de nakne damene er, hva gjør vi nå?"
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 ehhh.. noen år siden jeg har lest i de bladene, så husker ikke den historien:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå