vamp1980 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 har i helga hatt mensmurringer og press nedover iblandt. masse kynnere + i går hadde jeg lyserosa utflod nesten hele dagen. hadde sex i går kveld og i dag blödde jeg masse når jeg satte meg på do. har ikke kommet noe etterpå men har fortsatt murringer i magen. er 27+6 i dag.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hvis du blødde masse, så burde du absolutt ringe lege i dag... Lykke til!
Supermamm Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde ringt føden om jeg var deg. Da kan de ta deg inn til en sjekk... Lykke til!
vamp1980 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 ringte jordmor. har 14 mil til föden men bare 4.5 mil til henne så jeg skal inn dit nå så får hun sjekke om det holder på å åpner seg eller noe...
vamp1980 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 hun kikket på meg og sa livmortappen er lang men myk, men jeg har jo födt 3 unger för så det kan väre normalt at den er myk men hun visste ikke om det var derfor. den lå ikke så langt bak men en bit.. ville ikke kjenne noe for å irritere mer. blodet kom sikkert pga sex i går så murringer og stikking får jeg vel bare leve med da i 12 uker til:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå