Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Sambo sa i går at vi burde bytte ut dette salongbordet.Mente at stor sjansen for at vår lille etterhvert vil komme til enten å skade seg(slå hodet mot de skarpe kantene(jernbord) eller dunke noe hardt mot glassflaten, slik at det plutselig knuser....Jeg er veldig glad i bordet, passer sååå bra i vår ikke altfor store stue. Trodde bordet var ok ift. det å ha barn(Forhørte meg med et vennepar da jeg var gravid), men sambo sier han ikke vil ha bordet lenger, pga fare for vår lille...(Hun er nå 9 mnd) Hva mener dere?
heldigec Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Tror dette bordet befinner seg i "de fleste" hjem med småbarn. Det er billig og fint :-) Vi har det også. Har gått helt fint med førstemann men han har ikke vært en sånn "høyt og lavt" baby. Men vi kjenner noen som tryna på bordet og fikk kutt....Du kan kjøpe sånne hjørner som du fester på bordkanten som demper i tilfelle fall mot kanten. (Får dem på IKEA). Jeg vil vel si at det viktigste er å passe på barna rundt bordet og hvis de klatrer i sofaen - uansett bord. Men er jo fint at samboer er bekymret for det dyrebare barnet da :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hei!Har kjøpt hjørner på Ikea, glemte å si det:) Ang. kutt, hva skjedde videre med barnet?Fikk d arr?(huff) Ja, enig at bra at han bekymrer seg for gullet, seffis:)
heldigec Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jada han har et bittelite arr i pannen, men ikke noe man legger merke til. Blødde visst endel og måtte sys. Men han hadde hoppet i sofaen og tryna på bordet...bør vel unngås uansett. Bordet knuser nok ikke - glasset er såvidt jeg vet herdet. Men jeg må jo si at glassbord er litt skummelt hvis man har veldig "høyt og lavt" barn....se an ungen om det blir sånn eller ikke og bytt ut bordet midlertidig om det blir stor risiko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå