Gå til innhold

Absolutt ikke et babyspm, men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...håper noen vil svare!

Jeg har ikke jobb å gå tilbake til når permisjonen er ferdig om 2 mnd. Nå er det en stilling utlyst som jeg har veldig lyst på. Søknadsfristen var i går. Vil det virke masete om jeg ringer i dag og hører hvordan dt ligger an?? Vil svært gjerne ha denne jobben...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det ville virket masete.. Duviser jo at du virkelig brenner for jobben da, eller? :)

Skrevet

Nei... ring! Det er nå du har sjangsen... ikke la den gå fra deg. '

Lykke til

Skrevet

Oki, da ringer jeg!! :)

Skrevet

Ring du ;)

Forklar att du er skikkelig interessert i den jobben,men må vente i 2 mnd ;)

Skrevet

Fortell hvordan det gikk da ;) Spennende dette her!

Skrevet

Æsj da... Hun hadde ikke sett på søkerlisten engang... Jaja, får bare vente å se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...