mammasgo`jente Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 ...håper noen vil svare! Jeg har ikke jobb å gå tilbake til når permisjonen er ferdig om 2 mnd. Nå er det en stilling utlyst som jeg har veldig lyst på. Søknadsfristen var i går. Vil det virke masete om jeg ringer i dag og hører hvordan dt ligger an?? Vil svært gjerne ha denne jobben...
Grorüd.. Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg synes ikke det ville virket masete.. Duviser jo at du virkelig brenner for jobben da, eller?
1+1=2+1+x Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Nei... ring! Det er nå du har sjangsen... ikke la den gå fra deg. ' Lykke til
Gothminister Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ring du Forklar att du er skikkelig interessert i den jobben,men må vente i 2 mnd
1+1=2+1+x Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Fortell hvordan det gikk da Spennende dette her!
mammasgo`jente Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Æsj da... Hun hadde ikke sett på søkerlisten engang... Jaja, får bare vente å se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå