Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Er det noen av dere her inne som har opplevd dette? Hvordan opplevde dere tiden rundt/etter mens, og hvordan skjønte dere at dere var gravide? Håper noen kan svare :-))
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Min kusine fikk mens som normalt hver mnd. Hun fikk aldri noen positive tester heller. De gikk med andre ord lang tid før hun "oppdaget" at hun var gravid, selv om hun selv var overbevist lenge før...Hun fødte et prematurt barn. Ble ikke "offentlig" gravid før hun var 6 mnd på vei...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå