LadyLuck & Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Sambo er begynt på skolen igjenn, og Atekatten har begynt å komme inn i rutinene sine etter juleferien (legging,spising etc) Og sitter her å skal spise, slår på tv for å se nyheter, og hva ser vi, jo disney har normale sendinger igjenn (dekoderen sto på disney fra i går) Så etter frokost blir det "Little Einsteins" Atekattens favoritt (etter Pororo, som ikke går lengre). Så å blir nok dagene lettere framover,når alt faller tilbake til normalen = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå