Gå til innhold

Endelig er dagene litt normale igjenn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er begynt på skolen igjenn, og Atekatten har begynt å komme inn i rutinene sine etter juleferien (legging,spising etc)

Og sitter her å skal spise, slår på tv for å se nyheter, og hva ser vi, jo disney har normale sendinger igjenn (dekoderen sto på disney fra i går)

Så etter frokost blir det "Little Einsteins" Atekattens favoritt (etter Pororo, som ikke går lengre).

 

Så å blir nok dagene lettere framover,når alt faller tilbake til normalen = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...