blittmamma07 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jenta mi har nektet pupp i 14 dager nå, men jeg har fremdeles spreng i puppene. Når skal dette slutte?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Forskjellig fra pupp til pupp d... ) Gi deg tid, går over gradvis..........
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Pumper du for å avhjelpe spreng? Trikset er å pumpe lite nok, antakelig..
Süsse Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Det tar en stund. Bruk ullinnlegg saa du ikke faar betennelse
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jenta mi nekter også pupp inni mellom pga at jeg har pumpet og gitt flaske i en hektisk juletid. Nekter å la henne vinne, så den slåsskampen har jeg startet. Fikk ingen flaske i det hele tatt i går, og heller ingen i dag. Er de sultne nok så tar de. Merker når jeg er stresset at utdrivningsrefleksen ikke kommer ordentlig i gang, men skal få resept på nesespray i dag. Hvis du gir flaske bør du gi med et hull i flaska. De får jobbe litt for maten de og, som oss andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå