AnTiLoPeSvIn Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 TFK er stødig, bedre å trille. stor. QUINNY er herk å trille (synes jeg) tipper utrolig lett og veldig liten og smal.. (freestyle) så tfk er bedre synes JEG
Blue Lady Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 HELT enig! Ikke kjøp Quinny freestyle comfort.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 TFK!!! Har den nå og har hatt Quinny!! MYE mer fornøyd med TFK uten tvil!!
Carnivale Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Helt klart TFK. Quinny er øøørliten og trang, mer skranglete og i det hele tatt.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Heeeeelt ærlig? Okei, ingen:) Oth er ett mye bedre alternativ:) Men det er min mening da:) TFK har jeg hørt masse skryt om, men personlig syntes jeg den er dritstygg, klumpete og traust liksom... Quinny er en elendig vogn (jeg solgte vår ganske med en gang). Den er superdårlig kvalitet, og i forhold til oth ikke veldig god å trille, veldig humpete, hjulet rister og detter av, kalesjen bråker og faller ned, den er vanskelig å legge sammen, veldig trå liksom. Den er så åpen i sportsvogndelen, sikkert okei om sommeren, men på vinteren er det veldig trekkfullt, blåser jo rett inn. Nei, stygg og dårlig vogn. Ikke finn på å kjøp den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå