Gå til innhold

Veiedag for superslankerene/trivselsvekterne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp å hoppe jenter! Selv er jeg stråååålende fornøyd med starten på dagen! Jippppiii!

3,1 kilo ned på under 1 uke. Halleluja! Jeg er ketose-religiøs! Mohahahah! Inn på hjemsiden og skriv ned nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

har alt laga en tråd, du sto opp for sent :o) Haha!

Men du, link til den hjemmesiden???

Gjest Sekretøsa
Skrevet

forresten, velkommen i sekta! ;o) Du er flink!!!

Mista bare 1.7 kg jeg, MEN starta jo på torsdag, så har igrunn et par dager igjen til "min" veiing.

Leste forøvrig her at hard trening ikke var så bra....??? og jeg som har sykla som en gud....

Skrevet

Jeg har selv gått ned 3 kilo på ei uke. Ketolyse er tingen ja. ;o))

Skrevet

palmesus.. jeg lette og lette men fant ingen tråd jeg.. Solly!!!!!

her er linken

http://pic6.piczo.com/trivselsvekta

Haha, ja men man kan trene så hardt man selv vil så lenge man ikke tar seg ut!! 1,7 er dritbra det! Iallefall når du av og til har spist litt sjokkis. hehe.

cat.68

kjempeflink. jeg regner med at for min egen del så var det julekiloene som ikke hadde rukket og settet seg. Derfor ganske lette å få av, og masse vann da seff. Og tomme glykogenlagre.. men det må jo ha vært litt fett også. hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Greit det Tingerbelle :P

takktakk! :o) Skrevet opp nå! :o)

Sykler som bara det jeg! Og er mektig imponert! Sambo mener jeg har fått fastere rompe, men akkurat det tviler jeg på! Hehe :o)

IKKE MER SJOKKIS NÅ!!!! jeg lover.... laga meg gele i går, og gompa i vei uten dårlig samvittighet :o)

Dessert, med 0 karber, jatakk!

Skrevet

palmesus

husk å skrive under med nick på hjemsiden da du! :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja du det smalt fra rette ræva ;o)

Skrevet

omg! ja jeg så det..jeg hadde glemt det sjæl. så flaut!!hahahahahahahahahahahhahahahah!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kaste stein i glasshus er fint :P HAHA! :o)

Skrevet

moralens lange pekefinger det er meg, som sitter med skjegget i postkassa eller noe..

høhø..

gud så flinke vi har vært da.. vi får iallefall ha lov til å skryte av oss selv litt. nå er det ikke lenge før en eller annen kommer å sier at vi kan ta slanke-dritt-pratet vårt på slankesiden.. mohahaha.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, de tynne sylfidene er misunnelige!!! Eller var det omvendt... hehe :o)

Pass på finger'n, snart ramler den av! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...