(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Opp å hoppe jenter! Selv er jeg stråååålende fornøyd med starten på dagen! Jippppiii! 3,1 kilo ned på under 1 uke. Halleluja! Jeg er ketose-religiøs! Mohahahah! Inn på hjemsiden og skriv ned nå.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 har alt laga en tråd, du sto opp for sent ) Haha! Men du, link til den hjemmesiden???
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 forresten, velkommen i sekta! ;o) Du er flink!!! Mista bare 1.7 kg jeg, MEN starta jo på torsdag, så har igrunn et par dager igjen til "min" veiing. Leste forøvrig her at hard trening ikke var så bra....??? og jeg som har sykla som en gud....
Cat.68 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har selv gått ned 3 kilo på ei uke. Ketolyse er tingen ja. ;o))
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 http://pic6.piczo.com/trivselsvekta =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 palmesus.. jeg lette og lette men fant ingen tråd jeg.. Solly!!!!! her er linken http://pic6.piczo.com/trivselsvekta Haha, ja men man kan trene så hardt man selv vil så lenge man ikke tar seg ut!! 1,7 er dritbra det! Iallefall når du av og til har spist litt sjokkis. hehe. cat.68 kjempeflink. jeg regner med at for min egen del så var det julekiloene som ikke hadde rukket og settet seg. Derfor ganske lette å få av, og masse vann da seff. Og tomme glykogenlagre.. men det må jo ha vært litt fett også. hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Greit det Tingerbelle takktakk! ) Skrevet opp nå! ) Sykler som bara det jeg! Og er mektig imponert! Sambo mener jeg har fått fastere rompe, men akkurat det tviler jeg på! Hehe ) IKKE MER SJOKKIS NÅ!!!! jeg lover.... laga meg gele i går, og gompa i vei uten dårlig samvittighet ) Dessert, med 0 karber, jatakk!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 palmesus husk å skrive under med nick på hjemsiden da du!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2008 omg! ja jeg så det..jeg hadde glemt det sjæl. så flaut!!hahahahahahahahahahahhahahahah!
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Kaste stein i glasshus er fint HAHA! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. januar 2008 moralens lange pekefinger det er meg, som sitter med skjegget i postkassa eller noe.. høhø.. gud så flinke vi har vært da.. vi får iallefall ha lov til å skryte av oss selv litt. nå er det ikke lenge før en eller annen kommer å sier at vi kan ta slanke-dritt-pratet vårt på slankesiden.. mohahaha.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Ja, de tynne sylfidene er misunnelige!!! Eller var det omvendt... hehe ) Pass på finger'n, snart ramler den av! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå