Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er bare i uke 36, men i natt har jeg hatt skikkelige rier. Ikke regelmessige eller veldig ofte, men helt klart rier. Kjenner godt forskjellen på rier og kynnere, ettersom dette er baby nr 5, og har hatt masse kynnere gjennom hele svangerskapet, så det er det ikke. Dette har vært vonde sammentrekninger som har inkludert hele bekkenet, korsryggen og nedover på innsiden av lårene. Varte i ca ett minutt hver gang, men som sagt, ikke regelmessig... kanskje et par tre stykker i timen... Skal til legen om en time, er veldig spent og litt nervøs. Har ikke lyst til å føde enda. Kryss fingrene for meg, da dere....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 håper dette gir seg da,det er jo litt tidlig .ønsker deg lykke til hos legen idag.skal tenke på deg ,jeg
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Får håpe det gir seg igjen, og babyen venter noen uker til! Hold oss oppdatert etter legebesøket, da.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hallo! Nei du! Knip igjen, for vi skal jo ha treff på torsdag ;oD Du får ikke jukse og få baby alledere nå! Lykke til ;o)
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Oi, guri... Ja, er enig med Lompa. Knip igjen, hvertfall til etter torsdagen hehe Lykke til og hold oss oppdatert
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Hehe, får bli treff på barsel da ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå