Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Det er å sitte å beundre sin egen to-åring og synes at ingen andre barn er halvparten så søte eller gode som ens egen. Tenk så flinke jeg og mannen har vært som har laget et sånt lite mirakel.
Cat.68 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Men så har du aldeles rett også da Doppler, ;o))
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Fordi du egentlig beundrer ditt eget speilbilde i ungen? Jeg tror i så fall at det er en mindre skadelig utgave - Narcissos drukna jo på ordentlig.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Hun er jo halvparten meg, så når jeg nesegrust beundrer henne, ser jeg i grunn på meg selv. og jeg er helt fortapt. Drukner neppe, men mister nok litt gangsyn.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Det tror jeg er bare sunt. For mye gangsyn i forhold til egne unger kan slå ut veldig feil.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Jepp. De skal jo ha noen som står på sidelinja og beundrer dem også.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Og som er villig til å slå ihjæl gamle damer med skistav for å beskytte dem.
prekæs Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Har en bror som sier "man skulle alltid hatt en to åring i huset" Er enig. En forundret, livsglad litten tass som viser glede og sorg, nysgjerrighet og sinne hånd i hånd. Blottet for pokerfjes, og kommer med de rareste kommentarer. Deilig:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 Toåringer er digg. De er på sitt absolutt søteste da. Som min lille solstråle.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2008 Slår ihjel hvem som helst, selv om de ikke har skistaver også, dersom det er påkrevet.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Jeg synes faktisk de er på sitt absolutt beste når som helst bortsett fra i seksårsalder, da jeg var villig til å selge ungen og legge meg inn på Dikemark. Dessuten ser jeg fram til jente i puberteten. Som vil sammefalle med mors overgansalder, antakelig. Men ellers er det jaggu noen prakteksemplarer av noen unger jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå