Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 han ligger og skriker hele tiden jo, blir sprø jeg. Han sovner ved puppen eller hvis jeg går med han, for jeg vet han er trøtt. Men hyler når jeg legger han i senga. Før har dette gått bra. Men nå ligger han og hyler og hyler og nekter å sove. Jeg kan jo ikke gå rundt å vugge på en 7mnd gammel baby på over 9kg heller. Vi har brukt ferber på han før, og nå blir det ferber hele tiden og jeg synes det er helt grusomt. Hvis jeg tar han opp så vil dette aldri bli bedre, men synes jo det er helt forferdelig at han skal gråte så mye. Jeg blir så i ekstremt dårlig humør av slik skriking, orker ikke mer. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, kan han ikke bare sovne!!! Måtte bare få ut litt (kan hende det er en tann på gang. Han har ikke øreverk.)
betty74 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Trøsteklem til deg!! Går å bærer på en på 12 uker om kveldene og jeg synes DET er slitsom, kan bare i mine villeste fantasier forestille meg hvordan du har det!! Jeg pleier å trøste meg selv med at alt går i perioder, dette kommer til å gå over og du kommer sikkert til å få andre problemer og bekymringer.. som også i tur og orden vil løse seg. Mager trøst, men dette vil nok ikke vare evig. Og som du sier.. kanskje tenner på gang? Lykke til iallefall!
Zaratustra Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Tror nesten jeg ville gitt ham en stikkpille, jeg (paracet). Men gjør det ikke til noen vane!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 tusen takk for trøstende ord og råd:). Nå sovnet han endelig etter masse skriking. Og jeg føler meg helt for jæ..har bare lyst til å grine. Håper virkelig det er tenner på gang slik at dette snart går over. Tror jeg gir han en paracet neste gang hvis det blir samme bråket da. Jeg får tenke på alt det positive med å ha min elskede lille sønn, så blir alt så mye bedre:) Hi
Mamma til to tette Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hadde gutten min skreket konstant så ville jeg nok prøvd å finne ut hva det var. Ved tenner ville jeg gitt bedøvelse (helt glemt hva det heter gitt), virker ikke det og hvis han ikke får sove så ville jeg gitt paracet. Er det magevondt ville jeg gitt sukkervann. Kan godt være du har prøvd disse tingene men tror ikke nødvendigvis ferber er løsningen på alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå