Gå til innhold

Har vi en trivselsvekt-tråd i dag??? VEIEDAG!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og jeg har gått ned 1,7 kg. WOHO! Im so happy, happy happy happy :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gått ned 2 kilo på en uke!!!;) Jippi til meg også, og gratulerer til deg!;)

Nå har jeg gått ned 5 kilo på 4 uker og er råfornøyd!

Elsker denne tråden. Gir meg virkelig motivasjon!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grattis!!!! :) :) Jeg har gått ned nesten det samme som deg! Vi er flinke!!!

Skrevet

Jaaaa;) Vi er jammen flinke..hehe!!;)

Håper bare jeg klarer å holde fokuset nå. Er mye lettere når man har veiedag og er sammen om det! Skal på reunion med ungdomsskolen i april, så da MÅ jeg ha mista 10 kilo minst!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oioi, ja da er det greit og se overveldende vakker ut! Hehe :o)

Dumt vi ikke skal ha reunion før om 2 år :o)

Skrevet

Jeeeei! Har gått ned jeg også....Riktig nok kun 1 kg, men det er jo en start da. Begynner trening i dag så godt med litt motivasjon:0)

Lykke til jenter!

Skrevet

God morgen jenter!

Her står vekta på det samme, men er egentlig greit siden jeg sprakk så sinnsykt i helga, uff..

Men det er NÅ det virkelig begynner for min del..

Spiste mye mindre forrige uke, men så er det helga som ødela alt.. Selvdisiplin, kom til meg!!

Skal ut å gå masse idag, samt gå innom treningsstudio, og høre hvordan det er med barnepass for min lille 4 mnd Adrian gull =)

Skrevet

Flinke damene!!! Er ikke alltid man går ned så fort. Ikke gi opp! Noen ganger tviholder kroppen på fettet, og siden babyen din bare er 4 mnd, så kan det hende at kroppen bruker lenger tid;);)

Skrevet

Ja, er forberedt på det. Må nok få opp forbrenningen med trening også, da den er nok ganske lav..

Men skal ikke gi meg!!!!!!! =)

Skrevet

Det er bra;);)

Huff...den forbrenningen, eller treningen...MÅ skjerpe meg litt der ja! Nytter ikke miste vekt hvis man ikke strammer opp..da bare henger magen etterpå..hehe! Så i dag er målet å trene hver dag hele uka;)

Skrevet

Åh Lille luri godt med litt oppmuntring:0)))

Jenta mi er 5 mnd og jeg har slitt med de siste 5 kg. Sitter bom fast, men siden 1 kg er borte håper jeg det har løstnet nå...

adrian er gullet mitt: Helt enig med deg, ikke gi opp har jo ikke holdt på mange dagene(noen sprekker må man vel regne med?). Jeg begynner også med trening i dag og det skal bli deilig å komme i form igjen:0)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mini her er 4 mnd, men jeg har gått ned nå snart 6 kg på 5 uker, og er rimelig happy med det. Men jeg ammer ikke da... Kan jo være derfor...

Også er jeg jo smellfeit i utgangspunktet, så har jo endel og ta av ;o)

Skrevet

Oj så flink du er palmesus...Har du noen gode råd? Keep uothe good work:0)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Går på ketolyse! :)

Har sluntra unna endel nå i julestria, så jeg er GODT fornøyd med det jeg har gått ned, selv om det burde vært mer, om jeg hadde fulgt dietten slavisk :o)

Skrevet

Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for at forrige uke var avenning av de stygge uvanene fra jula, det jeg konstant åt hele tida.. Hadde 6,5kg igjen til det jeg veide før jeg ble gravid, og så gikk jeg opp 3,5 kg i jula.. uff..

Skal gifte meg i august også, og har allerede kjøpt brudekjolen.. Kjøpte den da jeg var 2mnd på vei, og da var den litt stram.. Så må ned noen kg under vekta jeg var før graviditeten.. Og blir det mange, er det jo ikke problem å sy inn kjolen heller, hihi.. Vi håper på det!! =)

Skrevet

dytter litt jeg.. hihi

Skrevet

hoho! her var den ja!

skriver her også jeg da.

minus 3,1 kilo på under en uke. jippi.

dere har vært rå-flinke alle sammen!! Vi er på vei uansett om det har stått stille eller dere har gått ned.

Skrevet

Så flinke dere er! Ketose er ikke noe for meg, skjønner ikke hvordan dere klarer å kutte ut sukker helt!! Jeg har kutta ut brød, spiser rug knekkebrød til alle brødmåltidene. Ellers har jeg i helgen kost meg med både sjokolade og brus, og masse hjemmelaget pizza i går. Gått ned 1. kilo, og er egentlig fornøyd med tanke på hva jeg faktisk HAR proppa i meg. Håper på 2 kilo til før vi skal på romantisk tur med båten til Kiel. ;o)

Skrevet

JoSo

Det kjekke med ketose er at søtsuget og suget etter å stappe munnen full av mat avtar ette 1 til 2 uker, ja det blir faktsik helt borte. Jeg har ikke så lyst på godis, ikke engang når kjæresten spiser det. Det jeg har lyst på derimot er feks laks eller kylling, eller kanskje en skive ost. Det kan jeg jo fint spise. hehe. MEN som sagt, det er mange veier til rome, og man må ta den som passer en best!

Du har vært superduperflink! 2 kilo til greier du innen da, når er det forresten? Jeg har litt motivasjon i et nytt-års-julebord-fest med jobben til kjæresten den 17 januar og en dib-dame-fest 19 januar. Så den uka er det 2 kalkulerte sprekker med både alkohol og sikkert ikke karbo-fri mat. hehe. Håper på et par kilo til ned innen da og det tror jeg skal gå fint. :D Har nemlig en kjole som strammer litt i livet og den skal være perfekt til da.

Skrevet

ah.. det her vil jeg være med på også!! Er det veiedag hver mandag eller???

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Søtsuget hos meg forsvinner etter 4-5 dager! Så ikke noe problem, bare ikke ha det i hus!!!!!! Hehe :o)

Skrevet

Jepp! Gå inn på hjemmesiden, meld deg inn og skriv inn vekttap hver mandag.. =) Link ovenfor..

Skrevet

hønemor25

yep yep. bare registrer startvekten din på veiedagsiden 7 januar om du ikke begynte forrige uke du også, og bli med.

det er bare å trykke på skriften øverst på hver side som er understreket for å legge inn en post på hjemmesiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...