Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 I går våknet jeg og følte meg øm i brystkassa, var det i hele går, og hadde sånne smerter i brystet i går kveld med det samme jeg la meg ned, når jeg våknet i dag var det fortsatt vondt og ømt, spesielt vondt når jeg hoster, nyser osv. Er ikke forkjølet, men ett nys i ny og ne kommer det uansett. Hva i all verden kan det være da? Babyen sparker vel ikke så kraftig at absolutt hele brystkassa er blitt øm heller...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg blir ofte det hver dag pga lillegutt ligger med ræva oppi ribbeina mine og knikker... Det fører til at jeg blir så sår i brystet og ribbeina at det er utholdelig noen ganger... Leste også nettop det at vis du er mye plaget med dette kan det være halsbrann... halsbrannen kan legge seg i spiserøret under lungene + et eller annet med refluksen(husker ikke helt)og kan føre til vondt i brystet og pusten...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ok..takk for svar..håper det går over snart, ikke særlig behagelig nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå