Gå til innhold

termin i begynnelsen av mars- ikke sendt søknad til nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke har sendt søknad til nav om foreldrepenger? Er jeg veldig sent ute? Flere som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det ennå...

Tror ikke du er så veldig sent ute... Men jeg skal sende løpet av uka...

Skrevet

Takk takk, jeg fikk plutselig helt angst for jeg ikke hadde gjort det enda! Godt at de er flere. ;)

Skrevet

Har heller ikke gjort det, er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Skriver dere ut søknaden fra nettet og fyller ut denne??? Lønner det seg å ta kontakt med nav for å få hjelp?? Helt grønn på dette området

Skrevet

Sender søknad om engangsstønaden i dag (må bare få tak i noen papirer os JM)

Skrevet

Jeg har heller ikke sendt enda, skal gjøre det i løpet av uka... Ikke det enkleste skjemaet å forstå seg på akkurat! Hehe

Skrevet

Herlig å høre at det er flere, hjelper litt liksom..... Enda bedre å høre at de ikke behandler søknaden før 3 uker før..... *puster litt lettet ut nå*

Skrevet

jeg var og ordnet dette i dag, skrev ut skjemaet på nett og fylte ut det jeg fikk til, kopierte helsekortet bare for bekreftelse på termin. må få arbeidsgiver til å sende skjemaet dem skal i morgen. er lettere enn det virker som, fikk helt angst selv. men gikk overasskende greit. har termin 5 mars.

Skrevet

De på NAV sa at jeg kunne levere inn papirene i slutten av Januar. Jeg har termin 6.Mars.

Skrevet

Har heller ikke gjort, mye pga jeg er så dårlig i å fylle ut slike papirer og legger de derfor fort til side. Men, må skjerpe meg nesten bare 3 uker igjen til terminen.

Skrevet

Jeg har termin 14 feb,går ut i permisjon den 23 jan

og leverte ikke papirene før i dag!Treig ja....,men de mente det

skulle gå bra.

Skrevet

Jeg har ikke gjort det enda.. men skal ned med den enten i morgen eller på onsdag.. :)

Skrevet

Jeg har termin i slutten på februar og har enda ikke sendt inn søknad.. Men det er fordi jeg ikke skjønner en skitt av papirene.

Og de er ikke villige til å hjelpe på navn, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Feks der du skal fylle inn dette med arbeid og lønn..Jeg vet ikke hvor mye jeg har i lønn pga at jeg går på provisjon og det kan variere med flere 1000 fra mnd til mnd. KAn ikke sende med ligningen min fra ifjor, da jobben min er sååå mye bedre iår, og kan ikke legge ved lønnsslipper da jeg ikke har.

Men på jobben sier dem at de skal senda alt slik til nav som har med lønn og gjøre.. MEN det står at jeg også skal!! Dette er bare en liten del avb det som forvirrer meg :((((((((((((

Var nede og snakka med navn, men de bare sendet meg bort.

Alt skulle bli så mye enklere nå da da det var blitt nvan..ja særlig! FÆr fikk jeg i det minset hjelp..Ha sittet med disse papirene nå siden igår kveld så er temmelig sinna akkurat nå ja.

Skrevet

jeg har termin i begynnelsen av mars og har enda ikke sendt søknaden men det er pga de er så j**la treige til å gi meg tilsetningsbrev så jeg får bekreftet at jeg har jobbet i 6 mnd først.men forhåpentligvis får jeg det snart så jeg får sendt dette pukete her...har så mye annet å tenke på som klær,utstyr ect

Skrevet

jeg har heller ikke sendt inn , jeg bestemte meg idag for rådgivning ang dette , da jeg synes det er litt vanskelig å velge 80 eller 100 %....og har masse spm. ang pappa perm , studier i perm tiden ...bla bla bla...

Fikk møte til torsdag , så da får vi jo se hva som kommer ut av det :)

Skrevet

Jeg har temin 6.mars og leverte inn papirene i dag. Printet ut fra nettet og fyllte ut. Hvis dere er usikker på utfylling så ta kontakt med dit lokale NAV kontor, så setter de av en tid til deg og hjelper deg med utfylling. ;o)

Skrevet

Dette kan du gjøre når du vil, faktisk etter barnet er født, pengene får du uansett, men ikke før NAV mottar søknaden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...