Ein T Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg våkna for en time og to siden og kjennte smerter nederst i magen og bak på høgre side. håper virkelig dette er rier/maserier og at det skjer noe snart. synes det må være min tur nå.... jeg er førstegangs, så vet lixom ikke hva jeg skal kjenne etter. men nå håper jeg dette er starten..... oppdaterer senere.
lotta72 har fått Anders Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Krysser fingrene for deg! Håper at i dag er dagen. Lykke til:) Jeg føder gjerne i dag jeg også, men har dessverre ingen umiddelbare symptomer på at noe er igang.
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 håper dette er dagen for oss da....har sett du også har vært over tida. lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 håper det er din tur idag,så du slipper å gå lenger på overtid.lykke til
Ein T Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 tusen takk tror det skjer i dag ja dette er nødt for å være rier... au. blir vondere og vondere. kommer med 2-5min mellomrom. så ringer nok snart. aldri fødd før jeg... ....................................fikk en nå faktisk.............. AU!!!
fikk jente 090108 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 så spennende!!!!!! hold oss oppdatert hvis du klarer!!!
Ein T Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 nå har jeg snakket med føden 2 ganger... men nå klarer jeg ikke mer. skal sitte i bil i 20min og. har rier hver 3-5 min endå....men er drit vonde. så nå drar vi opp og hører med fagfolka. så blir nok fødsel løpe av dagen. :) gleder meg selv om dette er det vondeste jeg har opplevd når det gjelder smerter. og vondere blir d vel. au! ok, da sier jeg hade for nå og så kommer jeg innpå om et par dager og skriver hvordan alt gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå