Gå til innhold

Bursdagstips til samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen som har noen gode? Jeg har virkelig lyst til å gi han alt i hele verden - for han fortjener så mye...! Men det er ikke like lett å komme på noe - for det første tjener han MYE bedre enn meg, og kjøper seg stort sett det han vil ha. For det andre så har vi ikke så mye mer plass å gå på i leiligheten, så det kan ikke være noe av størrelse.

Han er glad i tv-spill, men har ALT. Han er glad i musikk og filmer - men også der har han ALT. Han er glad i fotball, og i å fiske... men han har fiskestang og det meste av fiskeutstyr og. Så prøver å tenke litt "nytt" men det er pokker meg ikke lett... Har holdt på i hele natt :P Klær er jo alltid greit, men vet liksom ikke om det er det han ønsker seg aller mest.. Tenkte også på en reise - men det er litt dumt i og med at baby kommer straks og vi har tenkt at vi ikke skal planlegge noen voldsom ferie annet enn med besteforeldre i år..

Jeg har så lyst til å gi han den "perfekte" gaven, fordi han er så utrolig snill og god.. men det er jo helt UMULIG!

Jammen ikke lett dette, men hvis noen har noen supre tips, så tar jeg mer enn gjerne imot dem =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at han liker fotball. Betyr det at han trener fotball, og jogger jevnlig. Isåfall foreslår jeg pulsklokke.

Jeg gav det til samboeren min. Var litt usikker på om han syntes det var en fin gave. Han ble kjempe glad.

Skrevet

Hadde det vært så vel ;) Det betyr at han ELSKER å se fotaball fra sofaen.. Liker å spille og forsåvidt, men bare på hobbybasis med venner. Ikke akkurat en superatlet, min kjære.. Men ellers, takk for tips!

Jeg lurer på om jeg har funnet ut noe jeg kan kjøpe...han har nemlig noen nikesko som han er alt for glad i. Dessverre bærer de også sterkt preg av å være favorittskoene og må nok kasseres hvert øyeblikk.. Så jeg lurer meg på om jeg skal kjøpe et par nye, helt like. Vet at det gjør han vondt å tenke på at han må kaste dem, nemlig..hmm... Da har jeg ihvertfall noe, så får jeg spe påmed litt småstæsj..

NU må jeg komme meg i seng. Herlighet. Naboene begynner å våkne :Ooo

Men igjen; takk for tips :)

Skrevet

kunne en leatherman vært noe?

sånn multiverktøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...