mamma til 2 små:=) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er alene her med dattera mi på 3 og har rier!Har egentlig ikke lyst å være alene men er så rett for å vekke for nå hvis det er falsk alarm!
lille_my:) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 er 38 + 4 og lurer paa om jeg har rier selv naa... er d lenge mellom de? du kan jo ringe noen aa forberede de paa at du evt. kommer til aa trenge noen snart, men at du vil se det an litt....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Er du helt sikker på at det er rier du har, og ikka kynnere??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg ville ha ring noen med en gang jeg, som kan ta seg av dattera di mens du tar deg en tur på føden!!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 ikke mer enn 4 min mellom men har hatt det sånn 3 kvelder tidligere...nå kommer det litt som et sjokk pga jeg har ikke merka noe dem siste dagene...Hadde noen maserier før jeg la meg som gikk vekk og våkna vel litt over 3 av en veldig kraftig en! Får se det an!!!Off dette er stress....kynnere neinei:=) Maserier kansje---men den er sterke nok dem til å bli lurt:=( Sist jeg skulle føde var den alt i fra 5 min til 7 min imellom---selv etter jeg var lagt inn så jeg ville ikke stolt på mellomrommet mellom riene hi
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Er det krise hvis jeg ikke har med meg papirene opp?Har nemlig glemt den hos ei vennine:=(
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Oi så spennende da... Jeg håper nicket ditt lurer meg litt - at du ikke er i uke 30? eller? For isåfall er det jo ikke akkurat ønskelig med rier.. Jeg ville ringt og vekket - hadde det vært meg som skulle stille som barnevakt under en annens fødsel, så ville jeg ikke blitt sinna dersom den det gjaldt hadde ringt meg - og det senere viste seg at det var falsk alarm.Sånt kan man umulig hjelpe selv - ring du; og lykke til =)
lille_my:) Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 oi, jeg ville ringt noen jeg... uansett saa hadde vel en sjekk vaert lurt... blir nervoes paa dine vegne! lykke til:)
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 ja tror det er best ja...er 38+3:=)
mamma til 2 små:=) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2008 4.5 TIME SENERE BLE THEODOR FØDT HEHE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå