Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg hadde nylig en meget spesiell opplevelse med min samboer. etter en fuktig kveld på byen begynte vi å kose oss i senga. av en eller annen grunn begynte jeg å slikke han rundt rompehullet, og videre i rompehullet. han begynte å stønne vilt så jeg stakk tunga ut og inn av rompa hans. han var i ekstase, aldri sett han sånn, dagen etter derimot var han litt flau (jeg også). har aldri gjort noe sånt tidligere. i etterkant har jeg tenkt veldig mye på den hendelsen, og hver gang jeg tenker på det blir jeg skikkelig kåt. bare tanken av å slikke det hårete rompehullet hans gjør meg skikkelig våt (discusting som det må høres ut). etter den kvelden har jeg begynt å gjøre det hver gang vi har sex.....er redd jeg begynner å utvikle en fetisj som kanskje ikke er så sunn. noen andre som er like sprø som meg, hadde vært en liten trøst
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 jeg sier bare en ting : æææææææææææææææsj men smaken er som baken
Groosalugg Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Dette er ikke noe for meg hvertfall, men så lenge dere begge nyter det så er det jo ikke noe problem vel:-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 tja,blir slikket selvi rompa,men kunne ikke tenkt meg og gjøre det selv da;)(vasker meg utrolig godt først da;) MEN min liker godt og få en finger i romp under akte han! iallefall mens jeg suger han
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Det gjør jeg og kjæresten min også. Blir kjempekåte av det begge to. Men bare rundt åpningen da. Ikke inni. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre noe sånt. Men han elsker det. Selv synes jeg det er helt greit nok at han slikker meg der, men blir ikke akkurat helt vill av det. Menn snakker som regel ikke så mye om det, men veldig mange liker å bli slikka der, få en finger eller to opp i rompa og diverse sånn. Er vel egentlig ganske normalt. Bare ikke så mange som tør å innrømme det. Kanskje ikke for seg selv engang. Mange som går glipp av mye digg, fordi de ikke tør prøve!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg syns det er deilig!! Har prøvd det engang når kjæresten følte seg naughty. Gjerne igjen
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Men kan man ikke få mageinfeksjoner av å svelge avføring? Dette er noe av det ekleste jeg har hørt. Men kritiserer ikke. Kos dere. Usj!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Har aldri svalgt avføring da! Sef er det bakterier rundt åpningen og, men vasker man seg godt er det ikke så farlig mye. Aldri fått noen infeksjoner ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 "SVALGT" !!!!!!!!!!!!!!???? HA HA HA HA HA HA HA HA Det er det morsomste jeg har lest på lenge,. her kan du pugge: Å svelge-svelger- svelget- har svelget
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Anonym 19.23; Enig!!! Svalgt!!!???? Fikk meg en god latter nå!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 hahahahahahaha! mulig jeg er overtrøtt, klokka er 3. Men SVALGT???? moro-samt!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå