Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil bare si dere en ting : La henne være i fred. Er det noen her som virkelig ikke trenger den dritten dere serverer er det henne! Om hun har valgt å stå frem her som: *mor til en rusmisbruker *,mor til en liten utrolig herlig gutt som desverre ikke fikk se livet, *og ei lita utrolig nydelig jente, med en uvanlig sykdom så syntes jeg det er innmari tøft av henne å dele alt dette med oss. Hun er tøff som sitter å mottar all den dritten dere serverer, og hun er utrolig sterk. Jeg vet vekdig godt hvem hun er, og på meg virker hun som ei beintøff dame som virkelig har fått sett mye til livets uheldige sider. Men vet dere hva? Hun er her i dag,hun har gitt sine barn OG ektemann et hjem,en mor som er der for de og hun har et hjerte av gull. Hun har taklet dette på sin måte og det er det jaggu få som har gidda å vise henne respekt for. Alle kan si at : hallo? dette hadde jeg også takla,men vet du hva. Det er jaggu ikke sikkert. tenk litt på det, prøv å sitt deg inn i samme situasjon som cat er i !! det klarer du ikke,men du klarer å hetse henne. PINGLER er dere alle som driver på å rakker hun ned!! Cat.68 har en ting å si til deg.. Du ruler jente! Ingen er tøffere enn deg, og fy fader meg asså, du er flink!!!!! Hilsen hun som du har skrevet pm med nett nå nylig. Og ja jeg fant han ,, hihi nydelig gutt Stor klem til deg fra hun som også har kjent livets uheldige sider på kroppen :=)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 tenker det ja.. ingen som gadd bry seg.. er dere flaue over dere selv nå?? det burde dere!! en unnskyldining er på plass fra dere til henne
Innihampen Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Kjenner ikke til noe av denne hetsingen, har ikke fulgt så nøye med på det,men må jo bare si at det første som slår meg når jeg leser dette innlegget er at cat.68 har skrevet det selv...kanskje smålig og slemt av meg ,men det var faktisk første tanken-skyt meg hvis jeg tar feil...Hvis jeg tar feil så er jo det bare bra.
Amanda- Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg vet ikke hvem denne damen er,,, er ganske ny her inne... men hun er ikke den enste som får dritt slengt i trynet. det eneste folk her inne gjør er jo dritt slenging. helt alvorlig.. av og til lurer jeg på hvor gammle folk er. det er synd for denne cat68. det skal ikke være slik. håper ting ordner seg for henne. men ang. dritt slenging.(ikke for og forsvare det altså!!) men kan man vente annet med så mange kvinner samlet på ett sted?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hmmmmmmmmmm. Ville ikke overraske i så fall. Syns dette tilhører krangle, og egentlig ikke der heller. Hvis Cat vil ha fred, hvorfor ikke ta en pause herfra, så hun får ryddet opp i problemene sine.
Cat.68 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Er det mulig sier jeg bare??? Bare fordi noen sender meg en sympatierklæring så MÅÅÅÅ jeg ha skrevet den selv, anonymt?? Nå nei du, Er det noe jeg greier helt fint så er det å stå for det jeg mener om så hele Norge er uenig!!!
dårlig ånde Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 ja jeg lurer jeg også. blir nysgjerrig av dette her, stedet er jo fullt av potensielt multiple identiteter/nick, intriger og den slags. litt formiddagsmoro!
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Har heller ikke hørt noe om denne saken, men hetsing er jo ikke ålreit uansett. Man kan vel komme med meninger på en voksen og ordentlig måte. Og tror at de fleste som er såpass engasjerte i barna sine til å oppholde seg og skrive på en side som denne er gode foreldre i seg selv og for å poengtere det er ingen av oss feil frie, vi lærer for hver dag som går. Tror nå jeg iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå