mæjah Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 noen som har tenkt å kjøpe/har kjøpt pappa gave? har litt lyst å kjøpe til min kjære noen godt tips om hva!?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ikke tenkt å kjøpe . . . :-) er ikke han som har slitt med dårlig form i mange mnd . . . :-) pluss mange mange mange andre grunner . . .
Pockahontas Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Det er vel like mye for å gratulere ham som pappa, er det ikke? Har forøvrig ikke tenkt på hva eller om jeg skal kjøpe selv, men ville ikke synes det var rart om noen gjorde det. :-)
Pockahontas Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Og forresten ville et svangerskap uten ham vært forferdelig. Han hadde lett overtatt mine plager hvis han kunne. Massert føtter og rygg osv, tatt husarbeid i mange mnd..Nei, gave ville vært fortjent, hehe
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Anonym: Det er kanskje ikke han som har est til dobbelt størrelse, hatt halsbrann og vann i kroppen, men han har måttet høre på sytet vårt :-P Vet ikke med deres menn, men min er skikkelig sympatigravid, og en gave for å gratulere er helt på sin plass :-) Det fortjener han :-)
mamman til leon og Noah Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 min mann skal ihvertfall få noe, han har vært helt herlig disse mnd... hadde ikke klart meg uten han. Men hva kjøper man til pappaene? noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Anonym 06.38 her. . . . Er forskjellig fra mann til mann ser jeg hva de har bidratt med:-) jeg forstår GODT de som ønsker å påskjønne sin mann for innsats'n disse ni mnd,uten tvil å det! MEN, jeg kan ikke se en eneste ting min kjæreste har gjort som har bidratt til å hjelpe meg. Jeg har to barn fra før,har han gjort ting som feks stå opp på mårra'n å fått de på skolen? Tatt kveldsstellet på de? Smurt mat? Svaret er nei. Har han på noen måte satt seg inn i hva som skjer i kvinnekroppen denne tiden for å øke sin forståelse? Tja,han leste boka svangerskap og fødsel etter GJENTATTE spørsmål fra meg, han brukte en mnd på den boka og da var jeg 8 mnd på vei. Har han noen forståelse for at jeg til tider har behov for å sove en liten time på ettermiddagen pga lite eller ingen søvn på natta? Svaret er nei. . . . Viser han interesse generelt?? Nei . . .jeg prøver å forklare forskj ting som har med svangerskap og fødsel å gjøre,men han Glemmer det til neste dag. DERFOR blir det ikke aktuelt å gi noen gave til han. . . . Heldigvis. . . Snart fødsel.! :-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Pappaen her får en t-skjorte det står pappa på. En pappa bok. og kanskje noe mere:) Han fortjener gull og glitter etter og ha holdt ut i 9 mnd med meg...;=)hehh!!
Fjompeline Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke tenkt å kjøpe noe til ham, og får sikkert ikke noe selv heller. Men vi har planer om å dele en flaske champagne etter vel overstått, og gratulere hverandre. Det holder for oss.-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Helt enig jenter! Uten guttene våre hadde vi vel ikke klart dette så bra!? Jeg synes de fortjener pappa-gave! Jeg kjøpte klokke til min kjære, så han fikk den til jul..på forskudd! Jeg fikk digitalt speilreflekskamera!! Vi ville gi de på forhånd for å nyte gavene skikkelig, og å bruke kamera under fødsel og i jula:)
kokosyklus Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal ut å kjøpe en bok om babymassasje til mannen min:) Han har en kompis som gjør det på sin baby og sier det har så mye å si for kontakten han får med babyen. Mannen min er veldig ivrig på det og vil gjerne lære det. Så da skal han få den på sykehuset i det fineste papiret jeg finner:) Føler at det er svært lite i forhold til hva han har bistått meg med, men jeg tror tanken teller mer enn prisen. Det er dette han blir mest glad for:)
mor.monsen Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Thomas er veldig glad i klokker. Gjerne litt spesielle. Så jeg skal kjøpe et lommeur i sølv og gravere inn jentas navn og fødselsdato på lokket. samt en hilsen fra meg inni lokket. Når neste unge kommer skal det være plass til å gravere et navn til.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Jeg lurer på å kjøpe en bok av Risnes jr (tror jeg han het) om Pappaen min er verdensmester eller noe - husker ikke helt tittelen. Men boka inneholder masse smarte ting pappaer må kunne; brette papirfly, feste fiskekroker, flette hår (hehe) osv - masse artige små forklaringer. Mulig det finnes en lignende bok for nybakte pappaer også - denne er kanskje bedre siden når knerten trenger opplæring i plystring!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Mannen min har definitivt fortjent en pappagave, dette har vært like mye hans svangerskap på godt og vondt som mitt! Har kjøpt et sølvkjede med et anheng forma som ei plate (liksom en finere versjon av sånn militærsmykke), skal gravere inn navn og fødselsdato til alle ungene våre på den plata tenkte jeg. Godt fornøyd med den!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Foreløbig har jeg kjøpt hansker til ham, han skal forhåpentligvis ut å trille han også nå i disse kalde dager (har termin om 20 dager). Har også laget er kort selv, hvor jeg skal skrive hvor mye han har betydd for meg under graviditeten:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kjøpte den boken til kjæresten min til jul! Jeg har termin 4.mars, vurderte å bruke den som barselgave til han, men så leste jeg litt inni den og fant ut at det var lurt at han leste i den før fødselen, siden d sto om svangerskapet måned for måned og om fødselen. Det er en kjempebra og artig bok! Anbefales!!! Nå må jeg finne på noe annet til barselgave da..
hoppendegla Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 jeg kjøpte en stor flaske champagne og en sigar. skrev også et kort til han fra meg og baby`n om hvor glade vi er i han og hvor mye vi satt pris på han. er bare morro å gi... han blei så rørt at han begynte å grine stakkar... det var morro så blir nok til at vi gjør det denne gangen også.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. januar 2008 #19 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har kjøpt pappagave på begge mine 2 fødsler. La dem i barnesenga og ga han beskjed om å se neddi senga når han kom hjem fra sykehuset. Gaven(e) var en stor flaske konjakk, et lommeur( ved 2 fødsel fikk han slipsnål og mansjettknapper) og et langt brev hvor jeg fortalte han hvor høyt jeg elsket han og jeg hadde sikkert ikke klart fødselen uten han. Han fortalte meg i ettertid at han fikk helt utladning etter fødselen og etter at han hadde lest brevet. Han gråt og gråt i flere timer av glede og lettelse over at det hadde gått bra. Etterpå inviterte han sin beste venn hjem på konjakk og fødselsprat. :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. januar 2008 #20 Skrevet 8. januar 2008 Glemte å skrive at jeg skal også denne gangen gi ei flaske konjakk, sigar og noe annet fint. Har ikke kommet på noe ennå, men det blir sikkert noe fra gullsmeden denne gangen også. Så blir det noe derifra fra hver unge. Jeg har fått en diamantring for hver unge av mannen min :-))) Me like! ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal ikke kjøpe noe pappagave. Gjorte ikke dette sist heller. Fikk heller ingenting. Det må da være stort nok og bra nok det å bli foreldre, og få et nytt medlem i familien. Det er glede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå