Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Andre som bare vil skravle litt i disse sene nattetimer?
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 får ikke sove eg heller. sov til kl var 4 idag!!!!
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 såpass? sliten? skal ta test i morgen, jeg. er spent kjenner jeg.. selv om den sikkert er negativ.
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 du må ha masse lykke til da:) krysser fingrene for deg
Dancing Queen Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hei i natten ) får ikke sove jeg heller.. har ikke sovet noe særlig den siste uken. det tar på! lurer på hvordan jeg skal orke en fødsel.. skjønner at du er spent på testen ) har du kjent noe som kan tyde på at du er gravid da?
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Masse. Stikninger og utrolig kvalme de siste tre dagene. Delvis ømme pupper. Hadde ikm på lørdag, men fikk negativ test da. Er du gravid? Langt på vei?
Dancing Queen Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Å.. ja men det er vel gode tegn ) krysser fingrene for en positiv test jeg da. i morgen er jeg 32 uker på vei.. tiden går! 59 dager igjen og jeg er snart høygravid! jeg er førstegangs og har begynt å tenke mere på fødsel jeg nå.. er veldig spent på hvordan det blir. er du eller blir du førstegangs eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå