Gå til innhold

er det noen her???forvilet situasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er fortvilet har en samboer på 31 år.

Han jobber skift arbeid og det vil si masse rare kvelder og vakter,

jeg har vakt listen hans men noen dager står han ikke på listen og han drar på jobb for det.

Han fikk masse rare telefoner 24.01:00 tiden.

han hadde ikke noe forklaring. Han bare la seg i sengen og snudde ryggen til. Dette skjedde noen måneder før jeg ble gravid.

Når jeg ser på vakt listene hans står det at han jobber likt to dager på rad. Men han drar på jobb 4 timer før han skal begynne...

bør jeg være urolig?? vil ikke være for overbeskyttende. sender meld og får ikke svar. ringer får ikke alltid svar.

her om dagen begynnte han fredag: 21.00-07:00 lørdag 17.00-07:00 det er mange timers arbeid.

Jeg sitter mye alene og kjenner ikke så mange her jeg bor.

Og føler han på en måte overser meg og ikke bryr seg nok om dette at vi skal ha barn. Jeg har allerde en sønn ¨på 4 år og venter mitt 2 barn (HANS 1 barn).

er meget hormonell om dagen. Han snakker knapt om graviditeten og babyen bare mobber/erter meg etter vekten min.

Han og jeg komuniserer knapt om dagene jeg blir så lei og redd.Vil ikke angripe han heller.

HVA SKAL JEG GJØRE??? jeg er gravid i min 20 uke nå.

Jeg elsker denne mannen over alt på jord

kan noen svare meg?? komme med råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje galt forum å legge dette på, men jeg skal svare deg alikavell jeg :-)

Når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg:jævla drittsekk av en mann....

Ikke sikkert at han driver med noe han ikke skal, men høres jo veldig misstenkelig ut den oppførselen må jeg si....

Har du prøvd å snakke med han om dette? Hva har han i tilfelle å si til sitt forsvar?

Har du evt ei venninde der som kan spionere litt på han?

Ikke enkelt å gi råd på slike ting desverre, men at alt ikke er som det burde er vel ikke så vanskelig å skjønne!

Lykke til!

Skrevet

jeg ville vurdert å ringe direkte til jobben hans hvis mulig...høres jo helt merkelig ut at han drar 4timer før han begynner...ville nok konfrontert han med det hvis det plager deg veldig...bedre å få det ut enn å gå å gnage på det...

• 3 uker senere...
Skrevet

Det hørtes ikke lett ut dette, men det kan jo tenkes at han er nervøs og er litt redd for dine hormonelle endringer og derfor "rømmer" huset litt. Bare en tanke altså.

Ofte hjelper det jo å snakke ut om hvordan man føler det og kanskje også spørre ham hvordan han har det. Jeg ville ikke ha lagt for mye vekt på når han kommer og går på jobb i begynnelsen av samtalen for det kan fort oppleves som angrep.

Det har jo gått en stund siden du har postlagt dette spørsmålet, og kanskje du allerede har funnet ut av det allerede.

Lykke til.

Skrevet

huff da...! Skjønner godt at man kan bli både hormonell og ha vansker med å snakke sammen....Jeg og er samboer med en som ikke har barn fra før- jeg venter mitt andre barn jeg også.....etter mye snakking har han etter hvert begynt å lese ltt om hvordan det er å få barn.... og opplever vel at han er mer interessert i dette nå... det er nok ikke en selvfølge at mannfolk skjønner hvordan dette er..... kanskje ikke han begynner å glede seg før barnet har kommet til verden....Det kommer selvfølgelig ann på om han er moden for å få barn...Men må innrømme at det du skriver ikke høres så veldig bra ut....Allefall er det viktig å snakke sammen.....om han jobber skift aldri så mye.... Jeg hadde spurt han rett ut om han var utro ! Se etter signaler som kan bekrefte mistankene dine....! Sist men ikke minst så ønsker jeg deg lykke til:-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ring han på jobben og si at du trengte å snakke med han og at han ikke tar mobilen (finn på noe "viktig") og hvis han ikke er på jobben så konfronterer du han når han kommer hjem. Ikke vær sur og anklagende, bare spør han på en blid og vanlig måte. Man merker jo om han sliter med å finne forklaring osv. Er mannen din sykepleier? jeg er det, og kjenner til turnusjobbing, noen ganger ber de om at man kommer tidligere på jobb, eller om man kan ta ekstravakter. Kan jo hende det er det han holder på med. Men skjønner at du synes det er rart, og jeg syns også du fortjener en forklaring på det du lurer på. Man er jo ekstra sårbar og har større behov for nærhet når man er gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...