sissy82 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg er fortvilet har en samboer på 31 år. Han jobber skift arbeid og det vil si masse rare kvelder og vakter, jeg har vakt listen hans men noen dager står han ikke på listen og han drar på jobb for det. Han fikk masse rare telefoner 24.01:00 tiden. han hadde ikke noe forklaring. Han bare la seg i sengen og snudde ryggen til. Dette skjedde noen måneder før jeg ble gravid. Når jeg ser på vakt listene hans står det at han jobber likt to dager på rad. Men han drar på jobb 4 timer før han skal begynne... bør jeg være urolig?? vil ikke være for overbeskyttende. sender meld og får ikke svar. ringer får ikke alltid svar. her om dagen begynnte han fredag: 21.00-07:00 lørdag 17.00-07:00 det er mange timers arbeid. Jeg sitter mye alene og kjenner ikke så mange her jeg bor. Og føler han på en måte overser meg og ikke bryr seg nok om dette at vi skal ha barn. Jeg har allerde en sønn ¨på 4 år og venter mitt 2 barn (HANS 1 barn). er meget hormonell om dagen. Han snakker knapt om graviditeten og babyen bare mobber/erter meg etter vekten min. Han og jeg komuniserer knapt om dagene jeg blir så lei og redd.Vil ikke angripe han heller. HVA SKAL JEG GJØRE??? jeg er gravid i min 20 uke nå. Jeg elsker denne mannen over alt på jord kan noen svare meg?? komme med råd???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå