Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På alle som føder . . . Hehe. . . Jeg å vil!! Men. . . 34 dager igjen så forventes ikke noe fødsel her gitt enda! Men,hadd ikke gjort meg noe å ploppa nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt igjen før jeg er der merker jeg ;) Hadde en lang og komplisert første fødsel, så kan ikke riktig si jeg gleder meg til selve fødselen.

Skrevet

Jeg og!! 7 dager igjen her, men lite som tyder på at ting er iferd med å skje, så forsøker å forberede meg mentalt på at det blir overtid.... Men er såååå klar nå, og ønsker baby ut så fort som mulig..! Heldige er alle som føder nå =)

Skrevet

Ja. . . De er SUPER heldige:-) med førstemann gikk jeg 14 dager over . . . Andre mann kom til termin. . . Denne gangen har jeg lyst å få før termin:-) men. . . Hjelper vel ikke uansett hva man gjør, junior kommer når han vil det selv tenker jeg:-) gruer meg heldigvis ikke da som ett innlegg over her. Har heldigvis født greit før. Men, ikke noe greit om man har hatt dårlige erfaringer før. . Da forstår jeg at man ikke akkurat gleder seg. Lykke til uansett:-)

Skrevet

Samme her! Har egentlig vært ganske tålmodig ettersom jeg gjerne vil at alt skal være i orden her hjemme før han kommer, men nå begynner jeg å kjenne at jeg veldig gjerne vil føde snart. ;) 10 dager igjen til termin, så kan jo fremdeles drøye litt, men ble helt syk når jeg så på babybilder tidligere idag. ;)

Skrevet

Vet ikke helt, jeg. Har fire uker igjen, og er veldig spent på å få møte babyen, men på nettene ligger jeg allikevel våken og er livredd for at den skal komme før tiden. Er jo så mye som gjenstår å fikse!

Og mens jeg lenge har gått rundt og gledet meg til å pakke sykehusbag og vaske babyklær, så tørr jeg plutselig ikke sette igang med det allikevel. Så bagen er fortsatt upakket og klærna ligger pent sammenbrettet med prislappen på i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...