roannima Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 På alle som føder . . . Hehe. . . Jeg å vil!! Men. . . 34 dager igjen så forventes ikke noe fødsel her gitt enda! Men,hadd ikke gjort meg noe å ploppa nå:-)
trebarnsmamma? Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har litt igjen før jeg er der merker jeg Hadde en lang og komplisert første fødsel, så kan ikke riktig si jeg gleder meg til selve fødselen.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg og!! 7 dager igjen her, men lite som tyder på at ting er iferd med å skje, så forsøker å forberede meg mentalt på at det blir overtid.... Men er såååå klar nå, og ønsker baby ut så fort som mulig..! Heldige er alle som føder nå =)
roannima Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Ja. . . De er SUPER heldige:-) med førstemann gikk jeg 14 dager over . . . Andre mann kom til termin. . . Denne gangen har jeg lyst å få før termin:-) men. . . Hjelper vel ikke uansett hva man gjør, junior kommer når han vil det selv tenker jeg:-) gruer meg heldigvis ikke da som ett innlegg over her. Har heldigvis født greit før. Men, ikke noe greit om man har hatt dårlige erfaringer før. . Da forstår jeg at man ikke akkurat gleder seg. Lykke til uansett:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Samme her! Har egentlig vært ganske tålmodig ettersom jeg gjerne vil at alt skal være i orden her hjemme før han kommer, men nå begynner jeg å kjenne at jeg veldig gjerne vil føde snart. 10 dager igjen til termin, så kan jo fremdeles drøye litt, men ble helt syk når jeg så på babybilder tidligere idag.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke helt, jeg. Har fire uker igjen, og er veldig spent på å få møte babyen, men på nettene ligger jeg allikevel våken og er livredd for at den skal komme før tiden. Er jo så mye som gjenstår å fikse! Og mens jeg lenge har gått rundt og gledet meg til å pakke sykehusbag og vaske babyklær, så tørr jeg plutselig ikke sette igang med det allikevel. Så bagen er fortsatt upakket og klærna ligger pent sammenbrettet med prislappen på i skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå