Gå til innhold

Endelig 2. tri og... mage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er helt ferske på 2. tri, førstegangs, med en begynnende mage? Dette var da veldig tidlig??? Den er ikke ordentlig hard ennå, men hardere enn om det bare hadde vært fett der.

Om livmora mi er på str med en knyttneve, må den vel begynne å presse ting ut mot periferien og magen snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Epona & julispiren! Julispire her og !!

Yepp, fersk her ... 14 uker å vei. Bittelitt mage men ikke at det synes. Det er ok. Vi får nok stor mage tidlig nok ...;o) problematisk bare når vanlige klær passer ikke lenger men en har ennå ikke kjøpt mammaklær...hehe!

Lykke til videre...

Skrevet

Haha - mage? Vel, har ikke babymage så langt, som synes i alle fall. For den lille harde minimagen kjenner jeg omtrent opp til midt mellom hoftebena, men resten av magen er rund og god opp til navlen, og ikke så rent lite hard. Så det kan nok se ut som om jeg er myyye lenger på vei enn jeg er... Samtidig ser den ikke feit ut heller, merkelig det der. Men nå babymagen popper opp og ut faller kanskje tarmene ned på baksiden? Eller? :)

Skrevet

Jeg begynte å få mage sikkert rundt uke 12. Såvidt det var, og det syntes ikke så godt, men merket det når jeg skulle kneppe igjen buksene.. Så mammabukse ble kjøpt inn ganske kjapt! Dongeribuksene på HM er ganske fine, de ser helt normale ut, og det stoffet over magen strammet ganske godt selvom det ikke var noe å stramme over på en måte.. :) Også var de behagelige å gå med. :)

Ellers kan du jo bare la være å lukke knappen.. :) Nå er jeg ca 20 uker på vei, og er helt "normal" størrelse i forhold til 20 uker. Ikke verken for liten eller stor. Man skulle tro at magen blir gedigen, når den kommer så tidlig, men det justerer seg som regel..:) Jeg er også førstegangs by the way.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...