Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Åååå...jeg blir så irritert! Forstår ikke folk at det er uhygienisk å stappe fingeren i munnen til ett nyfødt barn!!!??? Jeg vurderer å dele ut antibakterielle våtservietter til alle som skal røre baby. Er drittlei av at folk plutselig har fingeren inni munnen til baby, og sukker "åååå såå søtt". Ærlig talt, er ikke dette noe av det som alle burde vite at man IKKE skal gjøre? Kanskje jeg skal spør om de vil sutte på min finger!?
idapia84 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 hehe..helt enig med deg! jeg blir så irritert selv når noen gjør det på datteren min også..men jeg har hele tiden en leke i vesken min jeg..så når jeg ser noen gjøre det..tar jeg fram den å sier at hun heller skal få tygge på leken sin..er jo så utrolig hæslig når de gjør det..ikke alle som er flinke til å vaske finge heller...
Elle melle deg fortelle Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg og gjør det samme som idapia. Drar opp en eller anna leke eller bitering og sier du kan få denne du. Men de fleste skjønner det jo her da heldigvis, men ja det er irriterende. Jeg er absolutt ikke bakteriefreak, men akkurat hendene sine trenger de ikke stappe inn i hennes munn:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Har heldigvis ikke opplevd dette selv, i så fall tror jeg det hadde kokt ganske bra inni meg ja. Fysj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå