Gå til innhold

Noen som leser gravid bladet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på hva dere synes om artikkelen En tid for alt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så gøy er det deg!

Har bare lest overskriften såvidt, skal lese nå:)

Skrevet

Jeg har lest den ja.. men vet ikke hva jeg skal si.. synes en mellomting er greit.. mener at 20 kanskje er ungt, men at 40 er litt gammelt...men det er jo veldig individuelt da. iallefall når en er ung. noen er veldig klare når de er 20 mens andre burde ventet minst ti år til.. selv er jeg 25 og synes det er akkurat passe. nå er jeg ferdig med utdannelsen, men er enda ung.

Skrevet

Først vil jeg si at det er stor forskjell på 20 åringer. Noen er mer modne enn andre. Syntes artikkelen var fin, men personlig syntes jeg det er tidlig å få barn og er veldig glad jeg er 28 når jeg får mitt første. Har med livserfaring å gjøre. Føler meg mye mer sikker på hva slags oppdragelse og liv jeg vil at barnet mitt skal ha nå enn jeg hadde da jeg var 20. Tror kanskje man er litt klokere og mer gjennomtenkt i avgjørelser man tar. Men det viktigste er jo at barnet er ønsket og det kom det jo frem at det var. Fine bilder av dere og:)

Skrevet

jeg syns også en mellomting er greit.

Og jeg syns det var rart at hun på 20 nevnte at det var nå hun hadde god helse. Når det ikke så slik ut. Hun som var 40 så ut til å være i mye bedre form og helse.

Skrevet

Veldig kjekk lesning!

Du er en flott gravid!

=D

Jeg tror det er positive ting både ved å være ung og "gammel" gravid. Selv fikk jeg første barn da jeg var 26. Følte det var en riktig alder å få barn i den gang. Tok mange ting som en selvfølge, tror jeg. Men levde veldig hektisk, midt i karrierejag og hektiske hverdager som var veldig sosiale. Vi var mange venninner som fikk barn samtidig.

Nå venter jeg nr 2 i en alder av 42 og har en helt annen ro enn første gang. Gleder meg mer og tar ting litt mindre som en selvfølge denne gang, men har færre venner å dele graviditeten med. De fleste av mine venner er ferdige med småbarn, og føler det er helt fjernt med svangerskap og fødsler nå. Så dagene er roligere og mindre sosiale. Det er deilig.

Ønsker deg masse lykke til med fødselen Monica, du kommer til å klare deg godt du!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...