Gå til innhold

Føde alene. . . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestemt meg. . .! . Skal føde for tredje gang,og har født alene begge de to forige gangene. Ny pappa i bildet denne gangen. . . . Og jeg har nå ENDELIG fått sagt til han at jeg ønsker å være alene. Kall meg gjerne egoistisk. . .eller hva dere mener . . . . Men,jeg er en sånn type som i sånne situasjoner føler jeg takler det bedre å være for meg selv. Ønsker ikke å dele smerten min med noen. . . Vet jeg på en måte frarøver pappa'n en stor opplevelse. . . . Men velger å lytte til meg selv. Ønsker selvfølgelig at han skal komme når alt er unnagjort, men under selve fødselen vet jeg at jeg klarer meg best selv. Å ha en person der blir bare en stressfaktor . . . . Er det flere som tenker som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt det samme her nei, vil gjerne delle dette med pappan, men tanken på å ha med søsken, mor , venninne osv osv er helt fjern for meg. Kunne aldri i verden tenkt meg det!

Så jeg har sagt til sambo, skulle det skje noe så at han ikke får vært der under fødsel, da skal jeg være alene.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Har født to ganger alene selv, og det var helt uproblematisk. Det er ikke alle som føler seg komfortable med å ha selskap i en slik situasjon, sånn er det bare. Selv om forventningene til at pappaen (eller andre) MÅ være med tydeligvis er høye, både hos bekjente og hos helsepersonell.

Stol på din egen magefølelse, du, og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...