Gå til innhold

dere som møtte mannen deres på nettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjønner det ikke. men det ene og alene fordi jeg ikke klarer og ha noe og si til en jeg treffer sånn. har prøvd 40 millioner ganger men det blir bare sån "lete lete lete etter noe og skrive"

hvordan finner dere ting og si? har dere masse felles interesser da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min forlovede møttes på internett. Vi pratet i mic og hadde på webcam. Ble lettere å bli kjent da, før vi møttes.

Når vi møttes var det ingen pinlige stillheter eller noe, praten gikk jevnt å det var bare en topp fulltreffer:-)

Skrevet

ja med webcam så går det jo litt enklere.

hm... syns skjemi er vanskelig

Skrevet

Traff ikke min nåværende samboer slik, men har 2 ekser som jeg ble kjent med på nettet.

Ene snakket jeg med en god stund før jeg traff han, skulle flytte til samme sted som han bodde, og da var det kjekt å bli kjent med noen. Hadde masse å prate om da vi traff hverandre, og han var akkurat slik jeg trodde.

Han andre snakket jeg med på nette og på tlf før jeg traff ham, og vi hadde noen felles kjente. Første gangen jeg skulle treffe ham dukket det opp noe slik at det ikke ble noe av. Så traff vi hverandre tilfeldig på fest like etter, og skjønte med en gang hvem den andre var. Dette er snart 7 år siden, og vi har enda kontakt selv om vi bare var sammen i et par mnd.

Skrevet

Jeg møtte mannen min i et "spill" så vi hadde jo noe til felles da, selv om jeg sluttet å bruke det ikke lenge etter mens han fortsatt gjør det den dag i dag. Men fra første gang vi møttes gikk vi bare aldri tom for samtale evner.

Snakket sammen først skriftlig deretter på webcam og over skype.

Klart vi hadde en del felles ellers hadde vi ikke hatt noe å snakke om.

Hvis du går tom for ting å prate om så er det vel ikke den rette.

Men så er det det å tørre å være ærlig med den personen når du snakker om deg selv og mann må jo stole på at personen er den de sier.

Da hjelper webcam og snakking i mikrofonen.

Har møtt mange mennesker online noen er det lett å snakke med å ting flyter andre blir det hakkete å snakke med. Når det er sånn så trekker jeg meg tilbake og velger å ikke ha noe spesielt kontakt med de.

Skrevet

Når jeg møtte mannen min på blink så fortalte vi om oss selv (det vi ønsket at en fremmed skulle vite), snakket om jobbene våre.. og vips så viste det seg at vi hadde masse til felles. Og att på til så var han oppvokst på det stedet i Oslo hvor jeg bodde. Jeg hadde en god veninne som også var oppvokst på dette stedet og det viste seg at dem var i samme "gjeng". Dermed fikk han gode "skussmål" fra henne og jeg MÅTTE love henne og møte han. Jeg gjorde vel egentlig noe som er strengt tatt ulovlig, men siden veninnen min gikk god for han så tok jeg sjansen og inviterte han hjem til meg. Full klaff med en gang gitt. Masse og prate om. Når han gikk i 4 tia på natta (bare snakka og klina litt) så sov vi noen timer før vi snakket flere timer på tlf. før han kom på besøk igjen.

Og jeg hadde lissom bestemt meg for at NÅ var det over og ut med mannfolk... Aldri mere etter noen dårlige forhold tidligere...

Skrevet

jeg møtte sambo på gode gamle mirc :o) (8 år siden)

Var egentlig ikke så vansklig å finne ting å prate om, samtalen fløt ganske enkelt!

Det hele gjikk egentlig ganske fort.. men tror cluet er å stille de spørsmålene man lurer på.. :o)

Skrevet

jeg møtte min samboer gjennom blink april 05, og jeg angrer ikke et sekund på det...hadde da tastet siden aug 04.....

idag er vi foredre til en gutt på 21mnd og ei jente på snart 7 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...