sissy82 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Jeg er fortvilet har en samboer på 31 år. Han jobber skift arbeid og det vil si masse rare kvelder og vakter, jeg har vakt listen hans men noen dager står han ikke på listen og han drar på jobb for det. Han fikk masse rare telefoner 24.01:00 tiden. han hadde ikke noe forklaring. Han bare la seg i sengen og snudde ryggen til. Dette skjedde noen måneder før jeg ble gravid. Når jeg ser på vakt listene hans står det at han jobber likt to dager på rad. Men han drar på jobb 4 timer før han skal begynne... bør jeg være urolig?? vil ikke være for overbeskyttende. sender meld og får ikke svar. ringer får ikke alltid svar. her om dagen begynnte han fredag: 21.00-07:00 lørdag 17.00-07:00 det er mange timers arbeid. Jeg sitter mye alene og kjenner ikke så mange her jeg bor. Og føler han på en måte overser meg og ikke bryr seg nok om dette at vi skal ha barn. Jeg har allerde en sønn ¨på 4 år og venter mitt 2 barn (HANS 1 barn). er meget hormonell om dagen. Han snakker knapt om graviditeten og babyen bare mobber/erter meg etter vekten min. Han og jeg komuniserer knapt om dagene jeg blir så lei og redd.Vil ikke angripe han heller. HVA SKAL JEG GJØRE??? jeg er gravid i min 20 uke nå. Jeg elsker denne mannen over alt på jord kan noen svare meg?? komme med råd???
vivalavi Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Huff huff huff, dette kan jammen ikke være lett for deg. JEG hadde tatt kontakt med den som ringte den natten og spurt henne ut. Til han hadde jeg satt kniven på strupen og forlangt et svar. Han kan ikke bli sint på deg av den grunn. Han skal bare være glad du vil prate om dine bekymringer slik at dere får løst de. Er ikke godt og engste seg for noe som en kanskje ikke behøver og engste seg for. Det mener nok sikkert han og. Spør han rett ut, er du utro? Svarer han nei, fortsetter du med spørsmålet, hvorfor jobber du alle de vaktene du ikke står oppført da? Forlang at du skal se lønnslippen hans, der står jo antall arbeidstimer... Jeg håper virkelig du får svar på dette og at ting går din vei Krysser fingrene:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Kjære deg. Det virker som at du ikke tror din mann er på jobb når hansier han er det. Du opplever at han drar hjemmefra flere timer før vakten hans begynner, i det hele tatt er det mye som ikke stemmer mellom vaktliste og hvordan han påstår han jobber. Altså tyder mye på at mannen din lyver. Hvorfor lyver han? Her kan det være mange svar, det mest nærliggende du kansje er redd for er at han har en annen dame på si? Før du prøver å finne ut a dette bør du stille deg sev spørsmålet: Vil du vite svaret? Om du får vite at han har en annen, takler du da å få vite det? Hvis du kan svare ja på spørsmålet er det på tide å iverksette tiltak for å finne ut a om han er på jobb eller ikke. Benytt neste anledning når han i følge vaktlisten ikke skal være på jobb, og sjekk ut hvor han befinner seg ved å rett og slett oppsøke han på jobb. Pønsk ut en god forklaring på hvorfor du kommer til arbeidsstedet hans. Om han da ikke er der sitter han i garnet, og du kan forhåpentligvis få sannheten frem. Om han er på jobb utenfor vaktlisten kan det være mange grunner. Kanskje har han gjeld du ikke vet om og trenger penger ved å jobbe overtid, kanskje er det andre ting. Men finn først og fremst ut om han lyver eller ikke. Det er et godt utgangspunkt for en videre samtale med han om denne saken. Lykke til!
Trolleliten Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Heisann. Hvor bor du hen? Er enig med hun over at du må først bestemme deg for om du vil vite svaret. Hadde jeg fått vite at min mann var utro kunne jeg ikke delt seng med ham mer, så jeg hadde valgt å ikke vite. Men, det er jo forskjell på en gang og "hver dag". Spør du, vil han ikke svare så spør mer. Skjønner at hormonene tar overhånd, men det som skjer er jo ikke helt normalt.... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå