Isopora Gravid♥ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har fått litt blod i utfloden i dag. (brunrosa) Det er 8 dager siden el. Kan det være festeblødning? Kan det kanskje være mensen som komme alt for tidlig? Jeg er også litt redd. fordi jeg har spadd snø i mange timer i dag. Dette var ganske tungt. i tilleg har jeg bært og flytta på endel matrialer (vi bygger hus..) Jeg er redd det kan være SA? Hvor tungt kan man ikke bære hvis man er gravid og i hvilke fase er det faligst? Blir veldig glad for svar.. får ikke lagt meg før jeg får litt svar så jeg slipper å ligge å tenke. er veldig redd for å ha "tatt livet av en evnetuell spire"
Isopora Gravid♥ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2008 dytter litt.. utolmodig.. hehe
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Heisann! er ikke noen ekspert, men tror ikke du skal bekymre deg for om du har løftet tunge ting. Tror uansett ikke det har noe å si så tidlig i et svangerskap. Trodde helst dette var senere, når magen har kommet frem osv. Og til og med da kan man løfte ganske tungt, så sant man ikke får smerter av det. Så ikke bekymre deg for det:) Men det kan jo høres ut som en festeblødning da! Eller tidlig TR, men det var jo veeldig tidlig da! Krysser fingrene for at det er en spire på vei! Sov godt og slapp helt av:)
Isopora Gravid♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar Noen andre som har noen meninger??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå